2777
2789
عنوان

نامزدم یهو

| مشاهده متن کامل بحث + 729 بازدید | 40 پست

خب بش بگو خودتو بنداز تو اتیش ب من چ

قبلش یه خونه ای چیزی بنامم کن لااقل بیوه ی بی سر پناه نباشم

والا

من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حتما خیلی ها اینو بهش گفتن و رو این جمله حساس شده 

فکرها سردرگمم کرده بده راهی نشان/تا بدانم در کجایم،در کجای این جهان .شعر از خودمه چطوره؟🙃🙃ماه را گم نکنی! بین چراغانی ها💗😍لطفا برا خوشبختی و عاقبت به خیری خودمو اونی که بهش علاقه دارم یه صلوات مهمونم کنین😘

دندونام😐

‏از داشته هامون لذت ببریم و بدونیم که همین چیزایی که شاید برای ما عادی شدن و دیگه به چشممون نمیان،       آرزو و رویای خیلی از آدماست...🌱 ، بیشتر از هر وقت دیگه ای به دعاهاتون نیازمندم ، ممنون میشم اگه با دلای پاکتون یه صلوات برام بفرستید🥲💙

خب راست میگه 

ولش کن خودش می‌دونه کارش پر استرسه شماها بدترش میکنین خب اگر نگران میشی رهاش کن اگرم دوسش داری و بهش اعتماد داری بگذار ب کار خودش برسه و آرامش بهش بده ن ک تازه تخلیه هیجان و استرس خودتو روی اون بکنی  

میشه ی صلوات برای مادر مرحومم بفرستی🌷 اگ تونستی برای مادرم سوره یس بخون منم برات سوره الرحمن میخونم🌻❤️خبرم بده 

دوستین ؟

از یه نامزد عقدی واقعی این کار بعیده و اگه همچین کنه باید خط قرمز بزنی روش

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

خودشو لوس کرده که یعنی ببینه با سختی کارش تو بازم به پاش میمونی

هیچی نگو بهش ببین خودش چه می‌کنه

نازشو نکشی یه وقت

استوری بزار از اینکه اینایی که برداشت بد دارن یا دلسوزی بهشون نیومده کلا بیفت رو ناله و دنده طلبکاری😂😂

اینکه دستت نمک نداره و ...😁

جان مادر تو آمدی تا هر لحظه بهانه ای برای خندیدن داشته باشم،پسر قششنگم،مواظب خودت باش جان مادر(کسی ‌سوال‌ می‌کند به خاطر چه زنده‌ ای؟و من برای زندگی تو را بهانه می‌کنم)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز