اولین قدم سبزی قرمه ایه ک به نظر من باید خوب سرخ بشه وگرنه قرمه رنگش مثه آش میشه از سبزیم عکس میزارم ببین
من اول لوبیارو میزارم بپزه تا رنگ کدرش از بین بره
تو همین حین سه تا پیاز و نگینی خورد کردم ( من نگینی ریز میکنم به نظرم اینجوری خورشت سفت تر میشه)
بعد داخل قابلمه روغن میریزم پیازارو اضافه کنم تا یکم سبک شه گوشتارو میریزیم ادویه و نمک و همون لحضه میزنم تا بوی گوشت و خوب بگیره