2789
عنوان

حرف

| مشاهده متن کامل بحث + 318 بازدید | 67 پست
ولی ی چیزی میگم سعی کن گوش بدی  اختیار باخودته البته  بنظرمن هرکی ک از رابطه رفت اگه تو ...

ما اصلا نه دعوایی هیچ بی احترامی بهم نکردیم اون گف باباش نذاشت وگفت خدافظ تااخر عمرگفت میحاد ازدواج کنه چرا نکرد پس. شایدم دوست دختر داره. ولی پروفایل تنهایی داره

لطفابرای زندگیم دعاکنید

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فک میکنم اصن ملاکش تو نبودی  بازم خدا میدونه من تهمت یا قضاوت نمیکنم

خوب خودش گفته بوده. تواین مدتم حتی بهم دستم ندادیم همش حرف ازدواج بود

لطفابرای زندگیم دعاکنید
مثلا درحد چی بهم زنگ میردین پیام میدادین؟محل کازش@و اینارم بلدی؟

خوب اره پیام بود. هرروز ولی نه ولی هرروز یا تلفنی بود یا اس اخرا بیشتر تلفنی بود درحد یکساعت اینا خیلی باهم شوخی میکردیم همیشه میگفت اخلاقت خوبع. محل کارش خیای دوره دقیق یادندارم

لطفابرای زندگیم دعاکنید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز