تازه نامزد کرده خب مبارکش..بعد ی چیز عجیب اینکه اینهمه استوری میذاشت استوریا و پروفش واسه من نمیاد،،اینم ب کنار پیام میدمم سین میزنه جواب نمیدهههه،اینم ب کنار پیام میدم بعضی وقتا ی تیک فقط میخوره درحالی ک انلاین میشه ،ب نظر شما علتش چیه
مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)