2777
2789
توی خلا هم باشی باز صدا می‌شنوی مخصوصا الان که قوه تخیل و توهم ناشی از این تاپیک ها و افکار و ساعت ...

وایییی من دارم میمرم از ترس

سارا هستم (سانیتا اسم دخترمه) 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تک و پوک الان هم کولر آف کرددد😐

بگیر بخواب بی خوابی باعث توهم میشه هر چی بیشتر بترسی بیشتر توهم میزنی آرام باش

همه رو میبخشم جز اونی که تو نی نی سایت به بقیه میگه : واقعا دغدغه ات اینه ؟ 🤨 ولمون کن امپراطور پردغدغه :/ فرید 24 ساله از تبریز که شکست عشقی خوردی واسه چی درخواست دوستی میدی؟ فک کردی من دلداریت میدم ؟ من فقط به اکست تبریک میگم بچه جون ... manammaman چهل و شش ساله که تاپیکای مذهبی میزنی از تو بعیده ، هدفت از درخواست دوستی چیه؟ .... morتضی هول اعظم که تو امضات نوشتی برات مجرد و متاهل فرقی نمیکنه خاک تو سرت .... حامدs سی و چهار ساله ، فوق لیسانست بخوره تو سرت جای اینکارا برو سرکار پول دربیار بتونی اسم خودتو بذاری مرد .... ali sxsx سی ساله ارشد مکانیک که تاپیک زدی به خواهرزادت مشاوره دادی و حیف شارژت فک کردی دخترا درخواست گداگشنه ای مثل تو رو قبول میکنن ؟ mohamad7373 سی و یک ساله فووق دیپلم شهرو آباد کردی اینقدرررر درخواست دادی که تو کامنتای تاپیکات جای نظر همه نوشتن : جون جدت درخواست نده ... کاربر مرد هول زنجانی هستی ؟ نه زنجانی نیستم توام سعی کن آبروی همشهریاتو نبری با هول بازیت بدبختای خدا زده

من رد شدم نترس برو بخواب 

😆

هر کس تفکرش با تو متفاوت است، دشمنت نیست. انسان دیگری است با دیدگاه دیگر، فقط همین.   یه خانم با نام کاربری من برای خودش اینجا اکانت درست کرده جهت اطلاع بگم اون من نیستم و هیچ ارتباطی با من نداره فقط از نام کاربری من استفاده کرده که من از این کارش واقعا ناراحت هستم  
بگیر بخواب بی خوابی باعث توهم میشه هر چی بیشتر بترسی بیشتر توهم میزنی آرام باش

اولین باره انقد ترسیدم نور گوشی رو روشن کردم به در خیره شدم 

سارا هستم (سانیتا اسم دخترمه) 
من رو تختم اونا پایین جا نیس برا من 😂

اووووه همچییییین گفتی میترسم 😂😂😂بیخیال دختر

بالاخره یه کلمه تونست منو توصیف کنه !کلمه nyctophilia در دیکشنری پزشکی به معنی : عاشق تاریکی و شب. آرامش یافتن در تاریکی.

اشکال نداره توهمه منم دم به دقیقه حس میکنم یکی رد میشه از برون از اتاق ولی فک کنم همش توهمه البته شایدم توهم نباشه😂😂

دخترم😌نگید دخترو چه به فوتبال🤫💙 اگه مخالفی نظر منو پاسخ نده  درخواست دوستی قبول نمیکنم حتی خانم ها
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792