asalljon مدیر استارتر عضویت: 1398/03/11 تعداد پست: 4189 عنوان ماهی ۳ونیم 133 بازدید | 16 پست ماهی ۳ میلیون و نیم برای دونفر چطوره؟؟با اجاره و با قسط چطوره؟و بدون اجاره و بدون قسط چطوره؟ 1400/07/22 | 03:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
lady_mary_ عضویت: 1400/07/18 تعداد پست: 7948 خیلی خیلی کمه تو سایت نمیام مگر شرایط خاص..آزمون مهمی دارم تا قبول نشم نمیام با خبر خوب میام۱۰ بهمن ۴۰۳
پریماه۷۸ عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 1687 بد 😑😑😑ماهم چهار و دویست ب هیچ نمیرسیم پول نداریم برم دنبال دوا دکتر که بچه دار شیم
گلرخدو عضویت: 1397/09/25 تعداد پست: 28678 سلام میرسونه وقتی جوابتو نمیدم یعنی نظرتون برام مهم نیست . خودتونو خسته نکنید .
seyede72khanoomi عضویت: 1399/09/11 تعداد پست: 352 بدون اجاره و قسط تقریبا خوبه ولی با اجارره و قسط کمه بنظرم🥺
sanitaa عضویت: 1400/03/20 تعداد پست: 1280 با اجاره قسط کمبدون اجازه و قسط متوسط سارا هستم (سانیتا اسم دخترمه)
mahour13721362 عضویت: 1399/07/13 تعداد پست: 1233 بد 😑😑😑ماهم چهار و دویست ب هیچ نمیرسیم پول نداریم برم دنبال دوا دکتر که بچه دار شیم من شنیدم قراره از آخر امسال کلی هزینه های آی وی اف و اینا رو بیمه تقبل کنه. کاش بشه
پریماه۷۸ عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 1687 من شنیدم قراره از آخر امسال کلی هزینه های آی وی اف و اینا رو بیمه تقبل کنه. کاش بشه پناه برخدا خودمم شنیدم. ن من آی وی اف انجام نمیدم پول ندارم آزمایش و سونو انجام بدم خخخ.
mahour13721362 عضویت: 1399/07/13 تعداد پست: 1233 پناه برخدا خودمم شنیدم. ن من آی وی اف انجام نمیدم پول ندارم آزمایش و سونو انجام بدم خخخ. ایشالا خبر خوش میشنوی و لازم نمیشه
پریماه۷۸ عضویت: 1400/05/26 تعداد پست: 1687 ایشالا خبر خوش میشنوی و لازم نمیشه ان شاءالله منم ب خودش امید بستم میگم میبیتی که پولم ندارم برم دکتر خودت بده .