2777
2789
اخی .. خب عزیزم بهم تعهد بدین و صبر کنین برای هم🙃

فقط امید دارم یه روزی یه جایی ببینمش

حس میکنم خودمو گول میزنم،اینا فقط تو رماناس ولی اگه خدا بخواد همه چی شدنیه،اون گفت تا همیشه منتظرتم...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط امید دارم یه روزی یه جایی ببینمش حس میکنم خودمو گول میزنم،اینا فقط تو رماناس ولی اگه خدا بخواد ...


نبابا ادم باید اهداف و خاسته هاشو باور داشته باشه 

سعی کن باورش داشته باشی 


برای رفع دلتنگی 

کتاب بخون 

کیک دسر بستنی درست کن 

کلاس شرکت کن 

به خدت برس 

ورزش کن 

مطلب بنویس 

با گوشی بازی کن  سرچ کن  بخون یادبگیر یادبده  

اووه کلی کار هستتت 

اگه دوستش داشت نمیرفت😐💔

خانوادم نذاشتن باهاش حرف بزنم،دیگه نمیتونستم ادامه بدم

اونم گفت باشه برو ولی حالم خیلی بده🥺۳ ماهه که میگذره و من یه روزم نتونستم از این حس خلاص بشم😭😭😭


ویسا من فکر کردم رلت رفت اومد خاستگاریت خانوادت قبول نکردن

اون کارم کرد،با اینکه سنش کم بود ولی اینکارم کرد

اونام گفتن این راهش نیس،این ادما همه هوس بازن تو فقط داری ایندتو خراب میکنی😔

اره شاید اونا راس میگن،این راهش نیس

من اصلا از این رابطه ها خوشم نمیومد،یه جورایی متنفر بودم از کسایی که اینطوری باهم صمیمی میشن،هیچوقت تو رویاهام نبود که یکیو دوست داشته باشم،بخوام ازدواج کنم

من اصلا دل نداشتم،یه سنگ بودم ولی خب...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز