armysolo مدیر عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 696 عنوان غذای کره ای | مشاهده متن کامل بحث + 1268 بازدید | 71 پست کیا غذای کره ای خوردن؟ چیا خوردین 🙂 1400/07/09 | 20:42 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
یاسی7 عضویت: 1393/12/28 تعداد پست: 27187 😅:/ خب فرقاشون چیه گل؟😂😂من رفتم عکسارو نگاه کردم غذاهای ژاپن و کره وجین همه شبیه بود حلالم کنید و خدانگهدار
armysolo مدیر استارتر عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 696 خب فرقاشون چیه گل؟😂😂 من رفتم عکسارو نگاه کردم غذاهای ژاپن و کره وجین همه شبیه بود خب غذا های متفاوت هم دارن😂
یاسی7 عضویت: 1393/12/28 تعداد پست: 27187 خب غذا های متفاوت هم دارن😂 من فکر نکنم من کنزو رفتم که ژاپنیه عینا شبیه غذاهای کره ای ها بود تو فیلماشون فکر کنم بلد نیستی الکی نمیگی🤣 حلالم کنید و خدانگهدار
armysolo مدیر استارتر عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 696 من فکر نکنم من کنزو رفتم که ژاپنی عینا شبیه غذاهای کره ای ها بود تو فیلماشون فکر کنم بلد نیست ... 😐😂 نه خوب حتما نودل یا سوشی رو میگی ولی کمیچی، دوکبوکی و... غذا های کره این ساشیمی و تمپورا... غذای ژاپنی ان تو فیلماشونم نمیدونم معمولا رامن میخورن🥲😂
کوچولو78 عضویت: 1400/02/28 تعداد پست: 428 من فکر نکنم من کنزو رفتم که ژاپنیه عینا شبیه غذاهای کره ای ها بود تو فیلماشون فکر کنم ... وقتی چیزیو نمیدونی مجبور نیستید تظاهر به دونستن بکنی یا حداقل قبلش تو گوگل سرچ کن بعد بیا اینجا حرف بزن😐 برای سلامتی مادر و پدرم یه صلوات میفرستی؟🙂
armysolo مدیر استارتر عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 696 @یاسی7 پیامتونو پاک کردی دلیلش رو نمیدونم ولی چرا وقتی چیزی رو نمیدونید تظاهر بر دونستن میکنید
کوچولو78 عضویت: 1400/02/28 تعداد پست: 428 @یاسی7 پیامتونو پاک کردی دلیلش رو نمیدونم ولی چرا وقتی چیزی رو نمیدونید تظاهر بر دون ... خودش فهمید حرف الکی زده گرفت پاک کرد 😂 برای سلامتی مادر و پدرم یه صلوات میفرستی؟🙂
یاسی7 عضویت: 1393/12/28 تعداد پست: 27187 @یاسی7 پیامتونو پاک کردی دلیلش رو نمیدونم ولی چرا وقتی چیزی رو نمیدونید تظاهر بر دون ... واقعا رفتارت مودبانه نیست من سوال پرسیدم جواب گرفتم کجا گفتم من بهتر می دونم جملاتتو اشتباه خوندم فکر کردم می گی رامن برای کره است گفتم نیست متوجه شدم اشتباه خوندم پاک کردمتحربه بشه با بچه ها هم کلام نشم حلالم کنید و خدانگهدار
یاسی7 عضویت: 1393/12/28 تعداد پست: 27187 من فکر نکنم من کنزو رفتم که ژاپنیه عینا شبیه غذاهای کره ای ها بود تو فیلماشون فکر کنم ... این جمله هم کاملا به شوخی بود واقعا مشخص نبود؟ اگر مفهوم نبود براتون من عذر می خوام حلالم کنید و خدانگهدار
یاسی7 عضویت: 1393/12/28 تعداد پست: 27187 دو دقیقه دیگه دوستتون هم میاد دوباره میگه که چرا پیام دادی پاک کردی پاک کردم چون معلومه دنبال دردسر و دعواست پاک کردم که تموم بشه حلالم کنید و خدانگهدار
یاسی7 عضویت: 1393/12/28 تعداد پست: 27187 ضمنا من ۳۵ سالمه و واقعا حوصله این بحثو ندارم ممنون میشم دیگه ریپلای نکنید اگر هم ریپلای کردید ناراحت نشید چون جواب نمی دم حلالم کنید و خدانگهدار