2777
2789
عنوان

موی کم پشت😞😞😞

| مشاهده متن کامل بحث + 591 بازدید | 56 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

وای بگو تو رو خدا من ناامید ناامید شدم دیگه

ااول باید ریشه مو رو قوی کنی.اگه کمبود اهن داری هر روز بعد صبحانه یه هماتینیک و ب 1بخور.قرص بیوتین بخر بعد ناهار بخور.میتونی هیرویت هم بخوری.حتما زینک بخور.حالا میریم سراغ بقیه کارها...سبزی خوردنتو شنبلیله کن.شنبلیله باعث ضخیم شدن مو میشه.هر روز بخور .هم سبزیشو هم تخمشو.اب پیاز و ترکیب سیب زمینی و یه ق عسل و الوده ورا باهم و اب شنبلیله و اب برنج اینا عالیه.موهاتو پر میکنه.فقط تا سه ماه استفاده کن.محلول خرگوشک بخر از عطاری و محلول رزماری هر روز بزن نیاز نیس بشوری.سبوس برنج بخور .میری حمام بشین موهاتو بشور.اصلا شانه نز ن داخل حمام.شانه چوبی انتخاب کن.از شامپو زیاد استفاده نکن موهاتو با اب خالی بشور اولش سخته ولی زود عادت میکنی.بعد یه ماه روغن تراپی کن.روغن ک و ن مرغ با قرص ال دی.روغن سیاهدانه عالی.کندش عالی.نارگیل عالی.طبق طبع سرت یه روغن انتخاب کن.بهترین روغن روغن ترکیبیه.ترکیب سیاهدانه و مورد و نارگیل.طمین باش موهات عالی میشه فقط صبر کن و دلسرد نشو.روغن کندش و زیتون اصل عالی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز