2777
2789
😂😂😂 من همیشه پوتین پامه حتی موقع نامزدی هم نمیتونم بپوشم عادت نکردم🤐😂

اره ولی کنارش راه میرم بعضی وقتا فک میکنم آدما بد نگاه میکنن 

ترجمه آیة الکرسی  خداست كه معبودى جز او نيست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گيرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمان‌ها و آنچه در زمين است، از آنِ اوست. كيست آن كس كه جز به اذن او در پيشگاهش شفاعت كند؟آنچه در پيش روى آنان و آنچه در پشتسرشان است مى‌داند .و به چيزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌يابند.كرسى او آسمانها و زمين را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نيست، و اوست والاى بزرگ.....پس بهش اعتماد کن، بسپر به خودش...میشه برا خوشبختیم صلوات بفرستین❤ جان من است او (🌙my mah)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ماهیچه نیس استخونه😬

اخه باشگاه میرم ماهیچست😜

باز آمد شوهر بی بهانه، با ادایی کودکانه، هیکلی چون استوانه می کند غر غر به خانه، یادم اید روز اول، گردنش کج، دست و پا شل . پیش بابا موش میشد سر خیس تا گوش میشد . دختری افتاده بودم مهربان و ساده بودم نرم و نازک، شاد و چابک. چشمهایم همچو اهو، عطر موهایم چو شب بو . می شنیدم از لب او حرفایی همچو جادو : من غلام خانه زادت، جان دهم هر دم به یادت، گر نیایی خانه ی من می گریزد روحم از تن . بعد از آن گفتار زیبا خام گشتم من همان جا . شد به پا جشن عروسی کیک و شام و دیده بوسی . بعد از آن دیگر ندیدم هرگز آن اوقات بی غم . قسمتم یک مرد جانی ، اندکی لوس و روانی ، بی اراده همچو یابو، پرخور و مغرور و پر رو . بشنو از من جان خواهر، هر که کرد این دوره شوهر ؛ خاک بر سر گشت و حیران . شد پشیمان شد پشیمان شد پشیمان......
اخه باشگاه میرم ماهیچست😜

اوه یس


ترجمه آیة الکرسی  خداست كه معبودى جز او نيست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبک او را فرو مى‌گيرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمان‌ها و آنچه در زمين است، از آنِ اوست. كيست آن كس كه جز به اذن او در پيشگاهش شفاعت كند؟آنچه در پيش روى آنان و آنچه در پشتسرشان است مى‌داند .و به چيزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌يابند.كرسى او آسمانها و زمين را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نيست، و اوست والاى بزرگ.....پس بهش اعتماد کن، بسپر به خودش...میشه برا خوشبختیم صلوات بفرستین❤ جان من است او (🌙my mah)
من ۱۰ سال ازت بزرگترم. ۱۵۹😁 یعنی ۴ سانت از داداشم قدت کوتاه تره فقط.داداشم ۳۵ سالش میشه امسال.😁

😂😂😂ماشالله ما همه فامیلمون قد بلندن

باز آمد شوهر بی بهانه، با ادایی کودکانه، هیکلی چون استوانه می کند غر غر به خانه، یادم اید روز اول، گردنش کج، دست و پا شل . پیش بابا موش میشد سر خیس تا گوش میشد . دختری افتاده بودم مهربان و ساده بودم نرم و نازک، شاد و چابک. چشمهایم همچو اهو، عطر موهایم چو شب بو . می شنیدم از لب او حرفایی همچو جادو : من غلام خانه زادت، جان دهم هر دم به یادت، گر نیایی خانه ی من می گریزد روحم از تن . بعد از آن گفتار زیبا خام گشتم من همان جا . شد به پا جشن عروسی کیک و شام و دیده بوسی . بعد از آن دیگر ندیدم هرگز آن اوقات بی غم . قسمتم یک مرد جانی ، اندکی لوس و روانی ، بی اراده همچو یابو، پرخور و مغرور و پر رو . بشنو از من جان خواهر، هر که کرد این دوره شوهر ؛ خاک بر سر گشت و حیران . شد پشیمان شد پشیمان شد پشیمان......
دختر تا ۱۷۵  خوبه  خودم ۱۵سالمه  ۱۷۵  والا من حس میکنم کوتاهم هس

من ۲۶ سالمه. تو ۱۵ سالته

ماشاء الله ۱۶ سانت ازم قد بلندتری.

ورزش نمیکنی؟  والیبال اینا خوبه.😃😊😍😉

دنیا دارِ مکافاته!                                                        نی نی یارحذف تایپک۲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش