2777
2789
عنوان

تاپیک سمی

| مشاهده متن کامل بحث + 409 بازدید | 43 پست
فکر کنم نزدیک ۱۰ باره اینو تاپیک زدی 😭😭😭😭🤣

دقیقا .خب چرا هیچ کس نمیدونه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

این مخ دیگه نمیکشه

ارور داده

چـادر من!!! ❤️❤️تــو بــامـن بـزرگ شدی!🙆‍♀️درتـمام لحظات زندگی ام همرام بـودیـ  با من زیر باران ☔🌧️🌀ماندی و خیس شدی  با من قد کشیدی تغییر کردی با من زیر افتاب گرمت شد.. .من یک محجبه ام برایم از سختی هایش بهانه بیاور!😶ولی بدان حرفایت روی من اثر ندارد🙃من در این دنیا باحجاب بودنم را باهیچ چیز عوض نمی کنم😊😍❤️شاید از نظر بعضی ها زیبا نباشد 🤪ولی تمامم را به رخ هرکس و ناکسی نمی کشم 😎 "حجاب" مهر عنایت حق بر قامت فرشتگان زمین است ❤️🧡💛💚💙💙💜  تاریخ هیچوقت فراموش نمیکنه اون روزه روبه روی ضریح  امام رضا علیه السلام چادر سفید رو سرمنو قرآن بدست تو که از استرس یه آیه رو ده بار میخوندی ومنی که چشم دوخته بودم به گلای چادرو زبونم بند اومده بود. بلافاصله بعد گغتن بله بتو دستمو گرفتی و در گوشم گفتی.((تا اخر لحظه ای عمرت مال خودمی.... ومال خودم.. بعد از گذشتن این همه روزو ساعت این جمله ی تو هرشب میاد تو ذهنمو و گوشم  انگار تازس و همین الان گفتی چون هیجوقت کم نزاشتی و نزدی زیز حرفت...  من حاضرم بمیرم ولی یه روز بدون تو نمونم  زندگی بدون تو مثل مردن از عطش و خورذن آب و سیر نشدنه... 💔خداایا هیچ کاری و.. هیچ کاری نمیتونه شکر گزاری منو بابت نعمتات نشون بعده پس خودت یجور حساب کن مهربونم💜❤️💔
توضیحاتت خیلی واضح و کامله خاهرم 😂

واقعا فقط همینو یادم میاد

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
🤣

خدایی جواب منم بدین ک آیا دیجی کالا برای روستا هم ارسال داره؟ روستا ما خونه ها پلاک ندارن ،میخام سفارش بدم میاد برام؟

هر چقدر میگذرد بیشتر یقین پیدا میکنم دیگر هرگز لحظه هایمان مثل آن گذشته ی قشنگمان هفت رنگ نخواهد شد! همه چیز این زندگی تا ابد غرق تاریکی ست!
شهاب بخارایی🤔فک کنم اونموقع ایران موزیک پخش میکرد🙄

بزار بزنم تو نت ببینم همینه

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
شهاب بخارایی🤔فک کنم اونموقع ایران موزیک پخش میکرد🙄

منم همونو یادم اومد

با این دختره نچسب غزل

من با دوست پسر خودم ازدواج کردم؛ که با دوست پسر مردم ازدواج نکنم.."حق النــاسِ"شوخـی که نیس ولله😐🙄
شهاب بخارایی🤔فک کنم اونموقع ایران موزیک پخش میکرد🙄


ننن

ببین دختره این شکلی بود

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
خدایی جواب منم بدین ک آیا دیجی کالا برای روستا هم ارسال داره؟ روستا ما خونه ها پلاک ندارن ،میخام سفا ...

اره البته پیش ما روستا نیست شهرکوچیکه ولی پست نداره مامورای پست میارن نزدیکترین شهری که پست داره میارن و یکی از شهر ما میره میارتشون قبلا مخابرات میاورد الان دفتر خدماتی خودمون باید بریم تحویل بگیریم

دخترم😌نگید دخترو چه به فوتبال🤫💙 اگه مخالفی نظر منو پاسخ نده  درخواست دوستی قبول نمیکنم حتی خانم ها
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز