2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آنومالی ک تو ۱۸ هفتس

من یه زندگی عالی دارم و خیلی خوشبختم و دونه دونه به خواسته هام میرسم🥰🥰خدایا شکرت به خاطر دختر نازی که دارم و یه پسر خوشگل که بهم دادی.خدایا شکرت که حاجت دلم رو بهم دادی همیشه به لطفت امید دارم خیلی دوست دارم خدای مهربونم.
۱۳ هفته ان تی هست انومالی ۱۶ تا۲۰ هفته هست

آخه من ۱۱ هفتگی رفتم سونو ان تی دکتر گفت استخوان سرش تشکیل نشده واسم سونوی آنومالی نوشت

❤🩷کوردم و به کوردی دلیم عاشق کوردستانم💜🧡
آنومالی ک تو ۱۸ هفتس

چون گفتن بچم ناقصه و ناهنجاری داره شونوی غربالگری نوشتن ک همون آنومالی شد و بخاطر وضعیتش مجبور شدم برم

❤🩷کوردم و به کوردی دلیم عاشق کوردستانم💜🧡
چون گفتن بچم ناقصه و ناهنجاری داره شونوی غربالگری نوشتن ک همون آنومالی شد و بخاطر وضعیتش مجبور شدم ب ...

واای عزیزم انشالله که بچت سالم باشه برات دعا میکنم انشالله سالم و با جنسیت دلخواهت.لطفا واسم دعا کن منم این ماه باردار شم و پسر باشه آخه یه دختر دارم شما حامله ای دعات زود میگیره

من یه زندگی عالی دارم و خیلی خوشبختم و دونه دونه به خواسته هام میرسم🥰🥰خدایا شکرت به خاطر دختر نازی که دارم و یه پسر خوشگل که بهم دادی.خدایا شکرت که حاجت دلم رو بهم دادی همیشه به لطفت امید دارم خیلی دوست دارم خدای مهربونم.
ان تی رو‌دقیقا کی میتونیم بریم ؟

۱۲ هفته

من یه زندگی عالی دارم و خیلی خوشبختم و دونه دونه به خواسته هام میرسم🥰🥰خدایا شکرت به خاطر دختر نازی که دارم و یه پسر خوشگل که بهم دادی.خدایا شکرت که حاجت دلم رو بهم دادی همیشه به لطفت امید دارم خیلی دوست دارم خدای مهربونم.
آخه من ۱۱ هفتگی رفتم سونو ان تی دکتر گفت استخوان سرش تشکیل نشده واسم سونوی آنومالی نوشت

ایشالا که چیزی نیست .مرکز معتبر برو

تیرماه اسلیو انجام دادم.اگه سوالی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم.وزن اولیه۱۰۷ و وزن یک ماهگی عمل۹۲
واای عزیزم انشالله که بچت سالم باشه برات دعا میکنم انشالله سالم و با جنسیت دلخواهت.لطفا واسم دعا کن ...

فدات شم عزیزم.شکور خدا سالم سالم بود ولی چون ۱۳ هفته بودم واسه همین شک برم داشت ک دکتر گفت سونوی آنومالی درصد خطاش کمه و جنسیتشم پسر گفت

❤🩷کوردم و به کوردی دلیم عاشق کوردستانم💜🧡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز