roza6674 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/14 تعداد پست: 2368 عنوان لیزر یاسوج 4496 بازدید | 33 پست کندلا ۲۰۲۰باشه سراغ ندارین ؟؟ راضیم از همه کرده هام😇 1400/06/19 | 23:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
آرمیتاگل عضویت: 1400/01/15 تعداد پست: 2470 منم با همین دستگاه میخام انجام بدمولی جایی سراغ ندارم ک داشته باشه:/ 🐚
آرمیتاگل عضویت: 1400/01/15 تعداد پست: 2470 دکتر واصلی انجام میده عههههپس داره دستگاهشو😍😍خود دکتر انجام میده یا اپراتور دارن؟(برای کل بدن میخام من) 🐚
roza6674 مدیر استارتر عضویت: 1399/01/14 تعداد پست: 2368 دکتر واصلی انجام میده واقعا ؟ راضیم از همه کرده هام😇
سفیدبرفی009 عضویت: 1398/11/01 تعداد پست: 12863 عهههه پس داره دستگاهشو😍😍 خود دکتر انجام میده یا اپراتور دارن؟ (برای کل بدن میخام من) اره خواهرش انجام میده
آرمیتاگل عضویت: 1400/01/15 تعداد پست: 2470 اره نه خواهرش انجام میده شما لیزر کردید با این دستگاه؟و اینکه با خجالتش چیکار بکنم بنظرتون؟😑خیلیم خسته شدم از شیو کردن🤕 🐚
سفیدبرفی009 عضویت: 1398/11/01 تعداد پست: 12863 [QUOTE=207233874]شما لیزر کردید با این دستگاه؟ و اینکه با خجالتش چیکار بکنم بنظرتون؟😑خیلیم خسته شدم بله ی چند روز دیگه هم جلسه سوممه .خجالت چیه😅😅😅😅براشون عادیه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب لیزر میکنن بعد دیگه چشماتم بسته است
آرمیتاگل عضویت: 1400/01/15 تعداد پست: 2470 [QUOTE=207233874]شما لیزر کردید با این دستگاه؟ و اینکه با خجالتش چیکار بکنم بنظرتون؟😑خیلیم خسته شدم ... چی بگم والاای کاش اینقد خجالتی نبودم تو این ی مورد:/و اینکه با این دستگاه خیلی درد داره..اره؟و جلسه ای چقد میگیره؟شرمنده اینقدر سوال میپرسما:/ 🐚
آرمیتاگل عضویت: 1400/01/15 تعداد پست: 2470 [QUOTE=207233874]شما لیزر کردید با این دستگاه؟ و اینکه با خجالتش چیکار بکنم بنظرتون؟😑خیلیم خسته شدم ... ی چیز دیگدو جلسه ای ک لیزر کردید چقد تاثیر داشت؟من چون همیشه با ژیلت شیو کردم بدنم رو افتضاح شده الان😑 🐚
سفیدبرفی009 عضویت: 1398/11/01 تعداد پست: 12863 چی بگم والا ای کاش اینقد خجالتی نبودم تو این ی مورد:/ و اینکه با این دستگاه خیلی درد داره..اره؟ و ... نه بابا خجالت چیه اره اگه زایلاپی نزنی بیچاره ای😅فرق داره فول بادی ی نرخه هر قسمت بدن ی نرخ .بیکینی ۱۳۰
سفیدبرفی009 عضویت: 1398/11/01 تعداد پست: 12863 ی چیز دیگ دو جلسه ای ک لیزر کردید چقد تاثیر داشت؟ من چون همیشه با ژیلت شیو کردم بدنم رو افتضاح ... عالیه عالییییی
آرمیتاگل عضویت: 1400/01/15 تعداد پست: 2470 نه بابا خجالت چیه اره اگه زایلاپی نزنی بیچاره ای😅 فرق داره فول بادی ی نرخه هر قسمت بدن ی نرخ . ... زایلاپی چیست😑😐 🐚
آرمیتاگل عضویت: 1400/01/15 تعداد پست: 2470 عالیه عالییییی وایخدا رو شکرپس حتما منم میرم نوبت میگیرم😍 🐚