2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام گلم همسر من نمونشه ما قبلا باهم دوست بودیم البته قصدمون ازدواج بود و خانواده خبر داشتن ...چیزی لازم نیست بگی که خودش قصدش ازدواج باشه پا پیش میزاره

اسم من مهلاس من مامان دوتا دخمل دوقلوی وروجکم به اسمای ملودی و ملورین  البته یه کوچولوی دیگه هم داره تو دلم شکل میگیره قراره اسمش بشه مارال 🤰دوست دارم بزرگ شدن بیشتر از اینکه مادرشون باشم رفیقشون باشم🙃 همدمشون 😶شریک غم و شادیشون☹️🙂 میخام اولین رفیق صمیمی بچه هام باشم و برای خوشبختی و راحتیشون هرکاری میکنم و جلوشونو برای چیزایی که میخوان با افکار پوسیده نمیگیرم🥺🤍بزرگشین زودتر تا بتونم محکم بغلتون کنم بچلونمتون🤭 می‌خوام از همین الان بدونین که یه مامان دارین که مثل کوه پشت هر تصمیمی که بگیرین هست 🤰♥️🍫
سلام گلم همسر من نمونشه ما قبلا باهم دوست بودیم البته قصدمون ازدواج بود و خانواده خبر داشتن ...چیزی ...

اخه میگه دستم خالیه بمون یکم کارکنم پول جمع کنم خو من مگه چقدرمیتونم صبرکنم😩

اخه وقتی هم خودش هم خانوادش درحالی ک میدونن ولی بازم بیخیالن چیکارباید کرد

شاید میخواد از انتخابشون مطمئن بشن

اسم من مهلاس من مامان دوتا دخمل دوقلوی وروجکم به اسمای ملودی و ملورین  البته یه کوچولوی دیگه هم داره تو دلم شکل میگیره قراره اسمش بشه مارال 🤰دوست دارم بزرگ شدن بیشتر از اینکه مادرشون باشم رفیقشون باشم🙃 همدمشون 😶شریک غم و شادیشون☹️🙂 میخام اولین رفیق صمیمی بچه هام باشم و برای خوشبختی و راحتیشون هرکاری میکنم و جلوشونو برای چیزایی که میخوان با افکار پوسیده نمیگیرم🥺🤍بزرگشین زودتر تا بتونم محکم بغلتون کنم بچلونمتون🤭 می‌خوام از همین الان بدونین که یه مامان دارین که مثل کوه پشت هر تصمیمی که بگیرین هست 🤰♥️🍫
اخه میگه دستم خالیه بمون یکم کارکنم پول جمع کنم خو من مگه چقدرمیتونم صبرکنم😩

عزیزم همسر منم خیلی دست خالی اومد جلو اما خب فوقش یه سال سختی بود ولی تو حتما صبر کن تا یه کار یا یه چیز درست حسابی داشته باشه برای خودش بعد بیان

اسم من مهلاس من مامان دوتا دخمل دوقلوی وروجکم به اسمای ملودی و ملورین  البته یه کوچولوی دیگه هم داره تو دلم شکل میگیره قراره اسمش بشه مارال 🤰دوست دارم بزرگ شدن بیشتر از اینکه مادرشون باشم رفیقشون باشم🙃 همدمشون 😶شریک غم و شادیشون☹️🙂 میخام اولین رفیق صمیمی بچه هام باشم و برای خوشبختی و راحتیشون هرکاری میکنم و جلوشونو برای چیزایی که میخوان با افکار پوسیده نمیگیرم🥺🤍بزرگشین زودتر تا بتونم محکم بغلتون کنم بچلونمتون🤭 می‌خوام از همین الان بدونین که یه مامان دارین که مثل کوه پشت هر تصمیمی که بگیرین هست 🤰♥️🍫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز