2789
عنوان

سلام بر حسین(ع)🖤🖤🖤

115 بازدید | 17 پست

خوبین نی نی سایتی های عزیز من به نیت همه امواتمون  قصد 40تا یس کردم کسی هست تو تصمیم شرکت کنه بسم الله ...🌹🌹🖤🖤هدیه قشنگ به عشق حضرت حسین علیه السلام 💓 به همه اموات و صالحین و گذشتگان ...برای آمرزش گناهان خودمون و امواتمون هرکسی پایه اس اعلام کنه

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

۲۸ یس باقی مونده

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

من یدونه میخونم استارتر

ﺗﻪ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺁﻥ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺁﺧﺮ .... ﮐﻨﺎﺭ ﺷﯿﺸﻪ ... ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﭽﺎﻟﻪ ﺷﻮﯼ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺕ !!! ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻐﻞ ﮐﻨﯽ ... ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﭽﺴﺒﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﻭ ﺯﻝ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺟﺎﯼ ﺩﻭﺭ ....... ﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ !! ﺑﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ...! ﺑﻪ ﺩﻟﺨﻮﺭﯼ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺑﻪ ﺩﻟﺨﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﻫﺴﺘﻨﺪ ... ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﺍتت ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺧﯿﺲ ﺷﻮﺩ، ﺍﺯﺣﻀﻮﺭ ﭘﺮ ﺭﻧﮓ ؛ ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ .... ﯾﮏ ﺁﺭﺯﻭ .... ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ ..... ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ... ﻭ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻭﺩ ﻣﻘﺼﺪﺕ ﮐﺠﺎﺳﺖ !! ؟؟ ﺍﺻﻼ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻭﺩ ﻣﻘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﯼ !! ﻭ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﮤ ﻫﻤﯿﻦ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﮐﻮﭼﮏ ﺷﻮﺩ ... ﺩﻧﺞ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ... ﻭ ﺁﻩ ﺑﮑﺸﯽ ﺍﺯ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼِ ﺣﻤﺎﻗﺖ ﻫﺎﻳﺖ ، ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯿﺰﺩﯼ ... ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯿﮑﺮﺩﯼ ... ﺷﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﺭ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻨﻮﯾﺴﯽ : " ﺍﻯ ﻛﺎﺵ "

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ببخشید که دوباره تاپیک زدم هرکسی خوند به عشق امام حسین علیه السلام انشااللله که خدابهترینارو بهش بده و اجرهمتون با سیدالشهدا

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

من یدونه میخونم استارتر

من فدای محبتت 💓 اجرت باامام حسین علیه السلام

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

منم یکی

فدای مهربونیت خوشگلم اجرت باامام حسین🌺🌹

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

منم یکی


ممنون از محبتتون مهربونای من😘🌹🌹اجرت باامام حسین علیه السلام 💓

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

سلام اره عزیزم یکی هم سهم من از کی شروع میکنی؟

سلام خوشگلم ممنون از محبتت که💓🌹اجرتون باامام حسین علیه السلام 💓

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

منم یکی 

من فدای مهربونیت 💓 اجرت باامام حسین علیه السلام 💓

واسه ظهور و سلامتی حضرت عشق مهدی  فاطمه  ی صلوات میفرستین هرکی فرستاد به من بگه منم واستون میفرستم 😍😍😍😍😍❤️🌸🌸🌸من به قدرت خدا ایمان دارم😍😍😍قدرت خدا مافوق قدرت هاست 🌼🌼پس هیچ وقت ناامید نمی شوم و به رحمتش امیدوارم🌼🌼🌾🌼

من فدای محبتت 💓 اجرت باامام حسین علیه السلام

زنده باشی🌺

ﺗﻪ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﺁﻥ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺁﺧﺮ .... ﮐﻨﺎﺭ ﺷﯿﺸﻪ ... ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﮑﻪ ﻣﭽﺎﻟﻪ ﺷﻮﯼ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺕ !!! ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻐﻞ ﮐﻨﯽ ... ﺳﺮﺕ ﺭﺍ ﺑﭽﺴﺒﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﻭ ﺯﻝ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺟﺎﯼ ﺩﻭﺭ ....... ﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ !! ﺑﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ...! ﺑﻪ ﺩﻟﺨﻮﺭﯼ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺑﻪ ﺩﻟﺨﻮﺷﯽ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻭ ﻫﺴﺘﻨﺪ ... ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮﺍتت ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺧﯿﺲ ﺷﻮﺩ، ﺍﺯﺣﻀﻮﺭ ﭘﺮ ﺭﻧﮓ ؛ ﯾﮏ ﺧﯿﺎﻝ .... ﯾﮏ ﺁﺭﺯﻭ .... ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ ..... ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ... ﻭ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻭﺩ ﻣﻘﺼﺪﺕ ﮐﺠﺎﺳﺖ !! ؟؟ ﺍﺻﻼ ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺮﻭﺩ ﻣﻘﺼﺪﯼ ﺩﺍﺭﯼ !! ﻭ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﮐﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﮤ ﻫﻤﯿﻦ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﮐﻮﭼﮏ ﺷﻮﺩ ... ﺩﻧﺞ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ... ﻭ ﺁﻩ ﺑﮑﺸﯽ ﺍﺯ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼِ ﺣﻤﺎﻗﺖ ﻫﺎﻳﺖ ، ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻫﺎﯾﺖ ... ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯿﺰﺩﯼ ... ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﯿﮑﺮﺩﯼ ... ﺷﯿﺸﻪ ﺑﺨﺎﺭ ﺑﮕﯿﺮﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻨﻮﯾﺴﯽ : " ﺍﻯ ﻛﺎﺵ "
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792