2777
2789
عنوان

ام اس

| مشاهده متن کامل بحث + 8522 بازدید | 61 پست
جدی؟؟؟ب دکترا باید بگم یا ب منشیش؟؟؟

چیو؟واسه نامه برای انحمن ام اس؟

اره به دکتر بگو بعد تایید ام اس برات نامه میده.که عضو انجمن ام اس ایران بشی.من توی اردیبهشت واکسن سینوفارم زدم خردادم دوز دوم.کارت باید داشته باشی.برای شنا و دندون پزشکی ....مزایا داره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهش میکنم عزیزم.اگر سوالی داشتی خوشحال میشم کمکت کنم..من این روزارو تجربه کردم .الان ۴ساله با ام ا ...

خیلی ممنونم انشالله خدا بهترین هارو هروز براتون بخواد

خواهی که جهان در کف اقبال تو‌باشد👑                                   خواهان کسی باش که خواهان تو‌باشد👩‍❤️‍👨
چیو؟واسه نامه برای انحمن ام اس؟ اره به دکتر بگو بعد تایید ام اس برات نامه میده.که عضو انجمن ام اس ا ...

ام ار ای بی تزریق زیاد پس مطمئن نیس ؟؟وقتی برم میگم حتما

خواهی که جهان در کف اقبال تو‌باشد👑                                   خواهان کسی باش که خواهان تو‌باشد👩‍❤️‍👨
ام ار ای بی تزریق زیاد پس مطمئن نیس ؟؟وقتی برم میگم حتما

اره با تزریق همه چی مشخص میشه..خودشون برات مینویسن یا تزریق..تو دستگاه ام ار ای که میری چند دقیقه اول معمولی اون تویی بعد میارنت بیرون یه امپول تو رگی میزنن بهت باز میری تو دستگاه همین.فقط زمانش زیاده یگم صبور باش

اره با تزریق همه چی مشخص میشه..خودشون برات مینویسن یا تزریق..تو دستگاه ام ار ای که میری چند دقیقه او ...

خیلی ممنون ک انقد صبورانه جواب دادید❤️😍

خواهی که جهان در کف اقبال تو‌باشد👑                                   خواهان کسی باش که خواهان تو‌باشد👩‍❤️‍👨
عزیزم میشه بگی اول کدوم ازمایش رو انجام دادی؟

من اول نوار چشم دادم

خواهی که جهان در کف اقبال تو‌باشد👑                                   خواهان کسی باش که خواهان تو‌باشد👩‍❤️‍👨

سلام و عرض ادب به همه دوستان عزیز

بنده درمانگری رو میشناسم که در زمینه هیپنوتراپی و درمان انواع بیماریهای سخت کار کردند و تبحر و تجربه کافی دارند.مدتها خارج از کشور در این زمینه کار کردند.کارشون بقدری تضمینی هست که هزینه رو

بعد از درمان دریافت میکنند.هدف از این تاپیک کمک به افرادی هست که بیماری و مشکلی (اعم از جسمی و روحی)دارند که موفق به رفع آن نشدند.

امیدوارم با رفع باری از دوش سلامتی و زندگی شما

دعای خیرتان بدرقه راهمان شود ۰۹۳۰۷۰۱۳۹۷۶

از دكتر عظيمي وقت گرفتيد؟ چي شد ام اس نداشتيد؟

بله دکترم معرفی کرد مشکوک ب ام اس بودم اما ام اس نداشتم 

خواهی که جهان در کف اقبال تو‌باشد👑                                   خواهان کسی باش که خواهان تو‌باشد👩‍❤️‍👨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز