ما رمز همو داریم، ولی قرار گذاشتیم چت های همدیگه با دوستامون یا تو گروه ها رو نخونیم.
من چون میگم حرفامون زنونه س شاید راضی نباشند.
اون میگه حرفامون مردونه س یهو یکی اون وسط حرف زشت زده باشه دوست ندارم بخونی.
کلا دیگه چیزی باقی نمیمونه.
با خانواده مونم هر دو زودی چت رو حذف میکنیم. چون هم خانواده من پشت شوهرم ممکنه حرفی بزنن هم اون. برا چی الکی ناراحت بشیم؟