2777
2789

اصلا نمیشه پیش بینی کرد، من ویارم به ترشی هستش

مثل بنز آبلیمو میخورم، عاشق لواشکم، شیرینیجات هم میخورم، گاهی هوس میکنم

شکمم گرده گرده، حالت تهوع گاهی شبا دارم، اگه گرسنه باشم

از ۶هفتگی بیخوابی و کمخوابیم شروع شد، الانم که ۲۰ هفته هستم لگن درد و پا درد دارم، با توجه به همه اینا، معجزه خدا برام دختره

بدن با بدن فرق میکنه، هر کسی بسته به شرایطش، طبع بدنش و تغذیه اش، یه سری علائم داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز