2777
2789
عنوان

جاری

| مشاهده متن کامل بحث + 281 بازدید | 21 پست
عادی باشو وقتی ارتباط زیاد رو دوس نداره سعی نکن خیلی بهش نزدیک بشی خب , اینکه عقد و عروسی نیومده تو ...

اگ نمیرفتم میگف نیومد.پشت سرم حرف میزد رفته بودن پارک روز عروسی،😃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خونه پدرشوهرت چرا نری؟تقصیر خودته شورشو دراوردی.برو بیا سنگین رنگین.جاری برا چیه.ازشم بد نگو پیش خان ...

چطور اخه اون همش بدم میگه اگ نمیرفتم زود ب.خانواده شوهرم بدم.میگف تازه تولد دختراش همه دعوت کرد غیر من انگاری ارث باباش پبش منه

معمولا جاری های بزرگتر یه خشمی نسبت به کوچکترا دارن. منم هر کاری می کردم نتونستم با خودم دوستش کنم‌. به همه چیزم حسادت می کرد و حسرت می خورد. دیگه رهاش کردم و فقط خونه پدرشوهرم می بینمش سالی یبار و برخوردم هم خیلی معمولیه

درحالی که برای آگاهی همه جانبه و روشن بینی ام تلاش می‌کنم قسمت هایی از وجودم هم از مسائلی پیش پا افتاده آزرده میشه. هیچ انسانی کامل نیست. کسی که همه‌ی تاپیک هاش گل و بلبله بنظر من حتما دچارخودسانسوریه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز