همونطور ک تو تاپ قبل گفتم حس ششم دارم و امشب میخوام هرکی ک دوست داره رو تست کنم
راهش خیلی سادس
همیشه به همه گفتم و جواب گرفتن
به صدای قلبتون گوش کنین
اولین چیزی ک میگه و وقتی رو ی چیزی اصرار داره و جز اون اگ چیز دگ ای انتخاب کنین هی پالس منفی میده
اگ دوست داشتین حستونو تست کنم بگید من چنتا گزینه میدم یکیشو انتخاب میکنم
شما به قلبتون رجوع کنین حدس بزنین