shokoufemahdiyar مدیر عضویت: 1396/05/01 تعداد پست: 609 عنوان خانه داری | مشاهده متن کامل بحث + 134 بازدید | 29 پست بچه ها کیا مثل من یه یچه کوچیک دارنو همش تو خونه در حال جمع کردن و جارو زدنو شستنو...هستن اما بازم انگار همش خونه نامرتبو بهم ریختسخیلی خسته شدم واقعا 1400/05/08 | 00:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shokoufemahdiyar مدیر استارتر عضویت: 1396/05/01 تعداد پست: 609 خودت که آروم باشی دخترت هم آروم میشه... خوش به حالت دختر داری. منم خیلییییییییییی دلم دختر میخاد ... آره من خودمم شخصیت آرومی دارم عزیییزم انشاالله به حق این شب عزیز خدا بهت دختر بده
نیلوفرآبی1989 عضویت: 1397/03/13 تعداد پست: 6679 شما چه کارایو به کارگر میسپارین؟ الان پسرم بزرگتر شده میرسم به کارهام. اما دوران بارداری لک بینی داشتم و استراحت بودم مجبور شدم کارگر بگیرم.هر ۱۵ روز میومد گردگیری و جارو برقی و نظافت سرویس بهداشتی و بالکن رو انجام میداد
shokoufemahdiyar مدیر استارتر عضویت: 1396/05/01 تعداد پست: 609 آره خوب الان واقعا از نظر مالی سخته. دخترت چند سالشه؟؟؟ یکسال و هشت ماهشه
نیلوفرآبی1989 عضویت: 1397/03/13 تعداد پست: 6679 آره من خودمم شخصیت آرومی دارم عزیییزم انشاالله به حق این شب عزیز خدا بهت دختر بده ممنونم. چند ماهه واسه فرزند دوم اقدام کردیم و نشده.هفته آینده میرم دکتر ببینم چی میگه...
shokoufemahdiyar مدیر استارتر عضویت: 1396/05/01 تعداد پست: 609 ممنونم. چند ماهه واسه فرزند دوم اقدام کردیم و نشده. هفته آینده میرم دکتر ببینم چی میگه... انشاالله که خیره عزیزم خدا حاجت دلتو بده نگران نباش میشه
نیلوفرآبی1989 عضویت: 1397/03/13 تعداد پست: 6679 یکسال و هشت ماهشه سه سالش بشه خودت میبینی یه دفعه چقدر بزرگ میشه....پسر من واقعا بعد تولد سه سالگیش یه هویی بزرگ شد. نگران نباش این روزها برای همه هست هم سخته هم شیرینآروزی خیلی هاست این روزهای ما، پس بهتره لذت ببریم ازش
نیلوفرآبی1989 عضویت: 1397/03/13 تعداد پست: 6679 انشاالله که خیره عزیزم خدا حاجت دلتو بده نگران نباش میشه آره میدونم که میشه اما حوصله دکتر و سونوگرافی و آزمایش و ... ندارم
mahsashonam عضویت: 1400/01/28 تعداد پست: 591 چرا؟ اتفاقا خیلی خوب و تمیز کار میکنن... من برای عید ها کارگر میگرفتم فقط. اما تو بارداری و دو ما ... ما هم یکیا داریم ماهی یه بار میره خونه اجیم سال ب سال خونه مامانم ولی نمیدونم چرا من خوشم نمیاد خود شوهرمم تمیز کنه ب دلم نیس دیونه شدم😬
نیلوفرآبی1989 عضویت: 1397/03/13 تعداد پست: 6679 ما هم یکیا داریم ماهی یه بار میره خونه اجیم سال ب سال خونه مامانم ولی نمیدونم چرا من خوشم نمیاد خود ... به خاطر بارداری هست شاید حساس شدی زیاد ماه چندمی؟
mahsashonam عضویت: 1400/01/28 تعداد پست: 591 به خاطر بارداری هست شاید حساس شدی زیاد ماه چندمی؟ ن کلا اینجورم تو سه ماهم
نیلوفرآبی1989 عضویت: 1397/03/13 تعداد پست: 6679 ن کلا اینجورم تو سه ماهم یه کم صبور باش ماه پنجم تا هفتم همه چیز عالیه...پوستت موهات اخلاقتتکون های نی نی...
mahsashonam عضویت: 1400/01/28 تعداد پست: 591 یه کم صبور باش ماه پنجم تا هفتم همه چیز عالیه... پوستت موهات اخلاقت تکون های نی نی... ایشالله الان دوران خیلی سختیه مرسی عزیزدلم از امیدواریت
نیلوفرآبی1989 عضویت: 1397/03/13 تعداد پست: 6679 ایشالله الان دوران خیلی سختیه مرسی عزیزدلم از امیدواریت هم سخته هم شیرینان شاالله صحیح و سلامت بغلش کنی و خستگی این روزها از تنت در بره عزیزم
mahsashonam عضویت: 1400/01/28 تعداد پست: 591 هم سخته هم شیرین ان شاالله صحیح و سلامت بغلش کنی و خستگی این روزها از تنت در بره عزیزم ایشااااالله مرسی فداتشم
shokoufemahdiyar مدیر استارتر عضویت: 1396/05/01 تعداد پست: 609 سه سالش بشه خودت میبینی یه دفعه چقدر بزرگ میشه.... پسر من واقعا بعد تولد سه سالگیش یه هویی بزرگ ... درسته واقعا من خودم روزی هزار بار خدارو بابت دخترم شکر میکنم وای وقتی خودشو لوس میکنه میخوام بمیرم براش