2777
2789
عنوان

❄💜 اسم بازی ❄💜

| مشاهده متن کامل بحث + 7752 بازدید | 1939 پست
بادوکه اسمه اخه میمون؟

سلام عنترررررر

بادوك اسمه @عاشق__خنده  ست😆😐

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@_______ساحل_________     @ماشمالووو     @هیژه    

سللمم عشق خودم

تاب تاب عباسی           یادش بخیر اون بازی                  هر بار قسم می دادم                  خدامنو ننداری              تاب تاب عباسی  خداخستم از بازی        دنیا چقدر تابم   کاشکی منو بندازی 💙 لایکم کنین قربونم برین تو تاپیکای ترسناک خنده عکس خاطره پایه هستم منم تگ کنین با اجازه🤚    
زینب🌷

باران

تاب تاب عباسی           یادش بخیر اون بازی                  هر بار قسم می دادم                  خدامنو ننداری              تاب تاب عباسی  خداخستم از بازی        دنیا چقدر تابم   کاشکی منو بندازی 💙 لایکم کنین قربونم برین تو تاپیکای ترسناک خنده عکس خاطره پایه هستم منم تگ کنین با اجازه🤚    
هدایت 

تینا

تاب تاب عباسی           یادش بخیر اون بازی                  هر بار قسم می دادم                  خدامنو ننداری              تاب تاب عباسی  خداخستم از بازی        دنیا چقدر تابم   کاشکی منو بندازی 💙 لایکم کنین قربونم برین تو تاپیکای ترسناک خنده عکس خاطره پایه هستم منم تگ کنین با اجازه🤚    
نیکی


یلدا

𝐵𝑒 𝓉𝓇𝓎 𝓉𝑜 𝒽𝒾𝒹𝑒 𝑜𝓊𝓇 𝒻𝑒𝑒𝓁𝒾𝓃𝑔𝓈 𝒷𝓊𝓉 𝒻𝑜𝓇𝑔𝑜𝓉 𝑜𝓊𝓇 𝑒𝓎𝑒𝓈 𝓈𝓅𝑒𝒶𝓀🖤تنها حقیقتی ک وجود دارع اینه ک هیچ حقیقتی وجود نداره؛🥀🚶‍♀️و درد ها در سینه هایمان نفوذ کرده و دم نمیزنیم.و دم نزدنمان میشود همان بغض در گلو :)و خفه میشویم بر سر این بغض آشکار!.انسان ها دو دسته اند: ولی شما از هر دو دستش دوری کن:) منو لایکم نکنین پلیز  
اره ولی مجانی😐

مجانى نميشه

دردام تو سرت؟؟؟؟

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
یلدا

ارسین

تاب تاب عباسی           یادش بخیر اون بازی                  هر بار قسم می دادم                  خدامنو ننداری              تاب تاب عباسی  خداخستم از بازی        دنیا چقدر تابم   کاشکی منو بندازی 💙 لایکم کنین قربونم برین تو تاپیکای ترسناک خنده عکس خاطره پایه هستم منم تگ کنین با اجازه🤚    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز