2777
2789
عنوان

دلم گرفته😥

133 بازدید | 15 پست

وقتی دلتون میگیره چیکار میکنین؟!😔

خودم ک فیلم میبینم، ولی یه وقتایی دیگه خیلی بد میگیره ک حتی فیلم و گریه از پس دلم بر نمیان!! در هر صورت بیچاره چشام🥺🥺

 .. حس میکنم غم عالم رو دلم چنبره زده!

کاش میشد زمان رو به عقب برگردوند ..

بقول مام کاش رو کاشتن جاش سبز نشد...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گریه

اهنگ

فیلم

کتاب

دوش گرفتن

و..

دردی‌که‌انسان‌را‌به‌سکوت‌وامیدارد،بسیارسنگین‌تراز دردیست‌که‌انسان‌رابه‌فریادوامیدارد...انسان‌ها‌به فریادهم‌میرسند،نه‌‌به‌سکوت‌هم...!
قبلا رفتم خيليييي راضى بودم 

این تجربه منه

روانکاو درجه اول

روانشناس درجه دوم

مشاور سوم


ممکنه حالت رو خوب کنن عزیزم اما سطحی هست کارشون

ولی روانکاو عمقی و ریشه ایی مشکل رو حل میکنه 

و میره به بچگیت 🌷🌷🌷

بشین بنویس خیلی خوبه

اتفاقا نوشتم دو صفحه شعر و از حرفای دلم حتی تاریخ زدم بالای صفحه ک یادم نره بعدا ک چرا دلم اینقد گرفته بود ولی بازم دلم خیلی پره.. اصن برا همون تایپیک زدم 

شما كجا رفتين روانكاو ؟ الان تو نت خوندم كار روانكاو چيه اصلا نميدونستم 

من والا هزینه درمان رو ندارم

ولی یه ساله دارم پیش یه روانکاوی کلاس فرزندپروری میرم

از ریشه داره همه چی رو یادمون میده

از نوزادی

بخاطر همین میگم درمان فقط با روانکاو 

چون همه مشکلات الان ما برمیگرده به زیر 7سال

قبل پر شدن ظرف ناخودآگاهمون و 90 درصدش برمیگرده به زیر یه سال

من کلاس هارو آنلاین شرکت کردم

اگرم بخوای درمان شی آنلاین هست

تازه همه روانکاوها هم بدرد نمیخورن

روانکاوی که خودش زمان و هزینه گذاشته باشه و آسیب های خودشو برطرف کرده باشه و برگه سلامت روان داشته باشه 

اون بدرد میخوره

من الان بعد یه سال فهمیدم ریشه وسواسی خسیسی هیزی بدبینی و خییییییلی موارد دیگه تو بچگی هست

که روانشناس و مشاور فقط راهکار میدن و حال سطحی رو خوب میکنن و این میشه آتیش زیر خاکستر 


و مشاوره قبل ازداوج هم فقط روانکاو بدرد میخوره

چون ممکنه شما بتونی روانشناس یا مشاور رو بپیچونی و دروغ بگی ولی محاله به روانکاو بتونی دروغ بگی

من والا هزینه درمان رو ندارم ولی یه ساله دارم پیش یه روانکاوی کلاس فرزندپروری میرم از ریشه داره هم ...

خيلى ممنون كه گفتين من هيچ اطلاعى نداشتم حتما پيش روانكاو ميرم ميخوام ريشه اى حل بشه به قول شما آتيش زير خاكستر باز يه روز شعله ور ميشه 

خيلى ممنون كه گفتين من هيچ اطلاعى نداشتم حتما پيش روانكاو ميرم ميخوام ريشه اى حل بشه به قول شما آتيش ...

ایشون استاد قابل اعتمادی هستن

مایل بودین تماس بگیرین 

من کلاس های آموزشی درمانیشون رو رفتم

درمان نشدم ولی حالم خیلی بهتر شد 

علت خواب های بچگیم، درد های بدنیم و خیلی چیزهای دیگه رو فهمیدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   solmy  |  26 دقیقه پیش
توسط   مینال  |  33 دقیقه پیش