2777
2789

خو لامصب چیزی نگفته فقط گفته خب،خبم لایک داره😑

معروف سایت نشدیم ،یه مثلا خب بگیم هزارتا لایک بخوریم🤕😂

خدایا عاقبتمونو بخیر کن🥺🤲.....نظر بده نی نی سایتی عزیز ولی باشعورباش،هرحرفی که از دهنت بیرون بیاد نشونه ادب خانوادگیته...واگه بی ادبی کنی جوابتو نمیدم چون درشان خودم نمی بینم ،(مهربان باش شاید فردایی نباشد)

دقیقا👌😂

خوب من،هنر عشق در پیوند تفاوت هاست و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها... زندگی ست دیگر...همیشه که همه رنگهایش جور نیست،همه سازهایش کوک نیست، باید یادگرفت با هر سازش رقصید،حتی با ناکوک ترین ناکوکش...اصلا رنگ و رقص و ساز و کوکش را فراموش کن! حواست باشد به این روزهایی که دیگر برنمی گردد،به فرصت هایی که مثل باد می آیند و می روند و همیشگی نیستند؛به این سالها که به سرعت برق گذشتند،به جوانی که رفت، میانسالی که می رود،حواست باشد به کوتاهی زندگی !                                                                               زندگی به همین آسانی می گذرد... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂

شازده کوچولو : فرق دوس داشتن و عاشق شدن چیه ؟ اگع یک گل رو دوس داشتع باشی اونو میچینی ولی اگع عاشقش باشی هر روز بهش آب میدی و مراقبشی :) وجود ط تنها دلیله امید به فرداس ♥️ به سلامتی پدری که ساقی نبود اما عرق میریخت ما میخوردیم ..!
خب ببینم چندتا لایک میخوره🤣

😂😂😂

خدایا عاقبتمونو بخیر کن🥺🤲.....نظر بده نی نی سایتی عزیز ولی باشعورباش،هرحرفی که از دهنت بیرون بیاد نشونه ادب خانوادگیته...واگه بی ادبی کنی جوابتو نمیدم چون درشان خودم نمی بینم ،(مهربان باش شاید فردایی نباشد)

دیگه اونجوریم نیست😐

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍

دقیقا😂😂😂

هرکس رو دوستش دارن یه نقطه هم بذاره لایک میکنن.بعد ما لایک دوستا حرص میخوریم.

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز