2789
عنوان

داداشم تو خواب داره حرف میزنه😐😂

| مشاهده متن کامل بحث + 948 بازدید | 56 پست
چرا داره یکی، که از خودش بزرگ تره😂😂😂😐

عه

بعد پیش هم میخوابن

😐

لایکم کنید.لایک شه پستام.لایک دوص.لایککککک.لایککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهر من میخوابید میگفت برا فلان فیلم بیدارم کنید بیدارش که میکردیم میگفت نمیخوام نگاه کنم میخوابید& ...

این منم اگه تو خواب ی نفر چیزی بهم بگه کلا فراموش میکنم صبح بهم بگن میگم اصلا من این حرفو نزدم 😐😂😂

😂😂😂 دایی منم تو خواب حرف میزنه مامان بزرگم میخواستن برا سحری بیدارش کنن میگفت بعدا بهش زنگ میزن ...

اینو تو اینستا دیده بودم😐😂

لایکم کنید.لایک شه پستام.لایک دوص.لایککککک.لایککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
تعریف کن ببینم جیا میگی 😂😂

 

خیلیه 😂😂

مثلا یه شب داشتم مستند حیات وحش میدیدم بابام میگفت میخواستم واسه نماز صبح بیدارت کنم گفتی من جغد هستم شیفتم تموم شده الان میخوام بخوابم 😐😐😂😂😂

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷
عه بعد پیش هم میخوابن 😐

شاید😐😐😂😂

داداشش نوه داره بابا، بیست سال از خودش بزرگ تره 😐😂

الزاما هر نظری محترم نیست، نظر و تفکر داعشی ها و نازی ها محترم نیست، اساسا احترام برای نظر نیست، نظرات یا معتبر هستند یا معتبر نیستند، یا اگر بخواییم مبتلا به نگاه سیاه و سفید نشیم و تقسیم بندی خودی و غیرخودی توی ذهن مون شکل نگیره که نظر خودی معتبر و غیرخودی نامعبتره؛ میگیم هر نظری به درجاتی معتبره. احترام مال صاحب نظره، پس آدما محترمن ولی نظرات الزاما محترم نیستن، نظرات یا معتبرن یا معتبر نیستن، یا درجاتی از اعتبار رو دارن🙌. البته گاها ممکنه خودم مبتلا به همون دیدگاه سیاه و سفید یا خودی و غیرخودی بشم 😕🤦🏻‍♀️. ممنون میشم برای حاجتم صلوات بفرستین 🙏🏻🩷
اینو تو اینستا دیده بودم😐😂


نمیدونم من ندیدم 

گفت اینو 

خدایا این جوونی آرزوی بچگیامون نبودا💔🙂        من همون دختریم😎 که وقتی تو خیابون راه میرم، نمیگن این با من بود🙄 میگن ای کاش با من بود🤪 بحله بحله ما اینیم🤓 اگه رفتی دیگه برنگرد دختره دیگه با اینکه قلبش هزار تیکه شده اما با یه لبخندت عاشقت میشه منطق هم حالیش نمیشه💔
 خیلیه 😂😂 مثلا یه شب داشتم مستند حیات وحش میدیدم بابام میگفت میخواستم واسه نماز صبح بیدا ...

جرررر😂😂😂😂😂

  ایرانم 💔🖤سراپا اگر زرد و پژمرده اییم  ولی دل به پاییز نسپرده اییم💔چو گلدان خالی لب پنجره  پر از خاطرات ترک خورده اییم😔اگر داغ دل بود ما دیده اییم🖤  اگر خون دل بود ما خورده اییم😢💔 اگر دل دلیل است آورده اییم  اگر داغ شرط است ما برده اییم😔🖤اگر داغ دل بود ما دیده اییم🖤 اگر خون دل بود ما خورده اییم😢اگر دل دلیل است آورده اییم💔 اگر داغ شرط است ما برده اییم😢💔🖤

واییی یه بار داداشم تو اتاق خواب خوابیده بود شب بود یواشکی رفتم تو اتاق اونم تاریک بود خواستم توشک وردارم تا اینکه یهو بلند  گفت میووووووو یعنی من شکته کردم افتضاحححححح💔💔💔💔💔😂😂😂😂





یه بارم داداش وسطیم اومد وسط هال نشسست  صدا میزد اسم پسر خالمو هی میگفت خالدددد اون لاستیکووو بیار😂😂😂💔



یه بارم داداشم یهو صدا زدنرگس  خوشگله وایسا خوشگلهههه وایسا 😂😂😂💔

من حسابم ز ، همه مرُدم این شهر جداست   من امیدم به خدا بعد خدا،هم به خداست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز