2789
عنوان

دلم گرفته.شوهرم دیگه بریده

396 بازدید | 33 پست

دلم براش میسوزه.هر چی میدوئه نمی‌رسه.

افسرده شده.امروزم سر کارش کلی ضرر کرده.چند روز دویده بوده برای اون کار.ک دو تومن سود کنه.آخرم نشده.

اصلا شانس ندارن.

پارتی هم نداره.

تنها مشکلمون کاره.دلمون شکسته.

هر روز شش ساعت تو قطاره تا از شهرستان بره تهران.

کار تایپ هم نیست ک خونهمونو ببریم تهران تو این گرونی.

امنیت شغلی نداره.یه مغازه با سه تا داداشاش شریکن اما جاش خوب نیست.نه برای اجاره نه اینکه ی شغلی بزنه.چقد داره ب خودش فشار میاره همه موهاش سفید شده و ریخته.

ساعت ۴صبح بیدار میشه شب ساعت ۸میرسه.

پشتوانه ای نداریم.

همو دوست داریم ولی فقط شغل.ک آرامش ندارم.و افسردگی گرفتیم.

خسته ای.منم کاری از دست م برنمی‌آد.فقط غصه.داذه زیر فشار آب میشه.خدایا چرا ما هیچ کسو نداریم.

اطرافیان شغلای دولتی یا نیمه دولتی ک همه با پارتی رفتن.

آه ک چقد دلم گرفته.

خودت باش

انشاالله مشکلاتتون حل بشه🙏🏻

بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت...               👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خدا خودش روزی رسون عزیزم دعای نادعلی رو چهل روز نیت کن خیلی مجرب انشالله درست میشه.

میشه خواهش کنم برای حاجتم صلوات بفرستین .کاش میشد یکبار دیگه از اول زندگی کرد بدون اشتباه بدون حسرت ....با عشق زندگی کرد
چرا همون شهری ک هستین کار نمیکنه

ی سال بیکار بود.هیچ کاری پیدا نشد.مجبور شد.

پیش دیگران میگیم کارش خیلی خوبه.ولی کسی چی می‌دونه.

بار بری میرف با مدرک لیسانس.یه پا غیرته.

هیچ جا آشنا نداشتیم

خودت باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز