2789
عنوان

کبا از ارایس عروسیشون راضی نیستن

183 بازدید | 11 پست

من ۲ ماه پیس عروسی کردم از ارابشم راضی نیستم چون ی لنز طوسی روشن گذاس ک بهم نیمد

یسریا گفتن مث عروسک شدی بعضیام گفتن بهت نیمد  بنظر خودمم نبمد بهم

 روز عروسبمونم قرار بود کلیپ بگیریم واسه عروسیمون بارون گرف و نشد بریم ..عکسا اتلبه امون زیاد جالب نشد😔😔😔

امروز رفتم عکسا و ارابشم باز دیدم انفققد گریه کردم🤧😔😔😭 هیچجوره از ذهنم نمیره بیرون نمیتونم حرص نخورم😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وااای من توف تو دهنش ینی ر ی د ه بود تو قیافم کلی حرص خوردم

توووووف

من از دیوانه ها دیدم ، هزاران عاقل مرده !•~•                                                                                                           خدایا همیشه هوامو داشته باش ❤                                    
اوخی عزیزم حالا خوش گذشت چطوری بود استرس داشتی قبلش ؟؟؟ از اونروز بگو بهم

نه فقط تظاهر مبکردم ک خوشحالم و عین خیالم نیس 

نمیخاستم تو چهرم معلوم شه ک ناراحتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز