2789
نه ندارم خداروشکر اهل ارایش نیستم فک میکنم بخاطر همینم پوست صورتم خوبع هیچی هم نمیزنم چندروزه ابرسان ...

من از ۷سالگی کک ومک دارم..اخه بچه ۷ساله ارایش نمیکنه که پوستش بد باشه.بنظرم همه چی ارثیه و به تغذیست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

وای مرسی گفتییییی

فدات گلم .

انشالله# نتیجه# بگیری#  

اول آبان عروس شدم 💃 تازه عروسی نو از تنور دراومده هستم 😂                                                                    من ازدعای خیرتون بی نصیب نذارین ملسی 💋
من از ۷سالگی کک ومک دارم..اخه بچه ۷ساله ارایش نمیکنه که پوستش بد باشه.بنظرم همه چی ارثیه و به تغذیست

نمیدونم شاید روغن ارگان اصل بگیر اگه کرجی ادرس بدم بری بگیزی من شوهرم عطاری داره برام میخرید یه مدت میزدم گرون شد دیگه نخریدم ولی خیلیییبب خفن بود پوست صورت باز میشد 

اینو تایپ کرده بودم ، موقع ارسال دیدم قفله ، دیگه حوصله نداشتم دومرتبه بنویسم ، شات گرفتم‌


عزیزم تست کیت رو به چه بهونه ای ازش بگیرم ؟؟؟

نمیمونه شک منم رو همینه یروز کامل نمیمونه خونه ینی تاحالا نشده ،،

سیگار هم زیاد میکشه واقعا سردرگمم،،،،

اون تاپیکمو نی نی یار قفل کرد،،،،😔😔

نمیدونم شاید روغن ارگان اصل بگیر اگه کرجی ادرس بدم بری بگیزی من شوهرم عطاری داره برام میخرید یه مدت ...

نه تهرانم..الان بچمم ۷سالش شده بدبختی داره لک میاره دارم دق میکنم خودم کم بودم حالا این بچه..من میتونم روغن آرگان به صورت بچم بزنم.؟

عزیزم تست کیت رو به چه بهونه ای ازش بگیرم ؟؟؟ نمیمونه شک منم رو همینه یروز کامل نمیمونه خونه ینی تا ...

مثلا یه خانومی بود میگفت چون مشکله بارداری داریم ، برای نمونه که بدم ازمایشگاه ازش میتونم نمونه ادرار بگیرم 

کیت دیگه صد درصد مشخص میکنه

ادمهای معتاد هیچوقت نمیتونن یه روز کامل خونه بمونن ، یه روز جمعه هرجا رفت باهاش برید  ، حتی دستشویی هم که میره برید پشت در گوش وایسید ببینید صدای نایلونی چیزی میاد 

هواکش دستشویی رو‌ وقتی نیست چک کنید ، معمولا اون تو قایم‌ میکنن ، تو‌خونتون هرجایی که فکر میکنید ممکنه قایمش کنه بگردین 

افراد معتاد از سفره هوایی فراری هستن ، بهش پیشنهاد سفر با هواپیما بدین و بگید بلیطش رو بخره 

درخواست دوستی قبول نمیکنم

برای چربی پوست باید هرروز صبح از خواب بیدار میشید اسکراب کنید و بعد صورتتون رو بشورید و‌کرم روزتونو بزنید 

هربار قبل ارایش هم اسکراب پوست بزنید 

درخواست دوستی قبول نمیکنم
نه تهرانم..الان بچمم ۷سالش شده بدبختی داره لک میاره دارم دق میکنم خودم کم بودم حالا این بچه..من میتو ...

اره روغن ارگاه گیاهی ولی اصلش من میزدم معرکه بودددد من شوهرم برا مغازش اورد من یدونه گرفته ارزون بود اونموقع ولی چون وارداتی گرون جلو خودمون روغنشو میگرفت .. فک کنم سی میلش درمیومد 250یماه پیش پرسیدم که  دیگه نگرفتم ..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز