2737
2734
عنوان

تعمیر لوازم خانگی

110 بازدید | 13 پست

فریزر یکی از آن وسایلی است که خیلی فکر نمی شود تا زمانی که دیگر کار نکند و گوشت ذوب شده و بستنی ذوب شده باقی نمی ماند. وقتی وسیله ای خراب می شود ، اولین واکنش ما تعویض آن در اسرع وقت است. با این حال ، یک سرویس ساده تعمیر لوازم خانگی در کلگری می تواند صدها دلار در هزینه تعویض شما صرفه جویی کرده و فریزر شما را برای سالهای سال کار کند.

خبر خوب این است که اکثر مسائل مربوط به فریزر قابل رفع هستند. اگر فریزر شما یخ نمی زند ، بلافاصله با تکنسین یخچال محلی خود در کالگری تماس بگیرید. در ضمن ، در اینجا سه دلیل ممکن است که فریزر شما کار نمی کند و چند راه حل آسان که می توانید قبل از قرار ملاقات با سرویس خود انجام دهید ، ذکر شده است.

نحوه کار فریزر


برای شناختن دلیل توقف انجماد در فریزر ، دانستن اجزای مختلف دستگاه بسیار مهم است. اساساً ، یک فریزر قادر است مواد غذایی شما را با استفاده از یک گاز مبرد فشرده ، متراکم و تبخیر شده برای جذب گرمای خارج از مواد ، منجمد کند. این چرخه تبرید همان چیزی است که باعث می شود وسایل منجمد بمانند و وقتی حتی یک چیز به ظاهر کوچک در چرخه رخ ندهد ، فریزر شما دیگر کار نمی کند.


اجزای اصلی فریزر شامل موارد زیر است:

کمپرسور - این گاز مبرد را به اجزای مختلف پمپ می کند


اواپراتور - جایی که گرما جذب شده و به کندانسور منتقل می شود


کندانسور - جایی که گرمای اواپراتور با گرمای مبرد گاز فشرده ترکیب شده و از گاز به مایع تبدیل می شود.


فیلتر - آلودگی و سایر ذرات ماده مبرد را می گیرد


باتری - مبرد را ذخیره می کند تا اواپراتور تمام نشود


سرویس تعمیر یخچال و فریزر

سرویس تعمیر یخچال و فریزر

وقتی یخ زدگی فریزر شما متوقف شد چه باید کرد


1. مهر و موم ها را بررسی کنید


اگر متوجه شده اید که فریزر شما به اندازه لازم سرد نیست یا به طور کلی از کار افتاده است ، اولین کاری که باید انجام دهید بررسی مهر و موم های اطراف درب فریزر است. این مهر و موم ها از جریان یافتن هوای گرم به داخل فریزر جلوگیری کرده و هوای سرد را در آن نگه می دارند. به مهر و موم ها یک دستمال مرطوب بدهید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ بقایایی یا نشتی وجود ندارد که از قفل شدن آنها جلوگیری کند. یک تکه کاغذ یا اسکناس دلار در برابر مهر بردارید و در را ببندید. اگر بتوانید با کمترین تلاش اسکناس کاغذ یا دلار را بیرون بیاورید ، مهر و موم ها خیلی شل هستند و دیگر مانع از ورود هوای گرم یا بیرون آمدن هوای سرد نمی شوند.


یا می توانید مهر و موم های تعویض را خریداری کرده و خود نصب کنید ، و یا می توانید با کمک یک تکنسین یخچال در کلگری مطمئن شوید که به درستی جاگذاری شده اند.


2. سیم پیچ های کندانسور را تمیز کنید


دلیل دیگر اینکه فریزر شما کار نمی کند ممکن است به دلیل کثیف بودن سیم پیچ های کندانسور باشد. وقتی این سیم پیچ ها گرد و غبار ، آلودگی و آلودگی های دیگر را جمع کردند ، ظرفیت خنک کننده فریزر کاهش می یابد. همه موارد را از فریزر خارج کرده و سیم پیچ های کندانسور را از هرگونه آوار کاملا تمیز کنید.


3. مسدود شدن جریان هوا


این یکی از رایج ترین دلایل توقف انجماد و خنک سازی وسایل یخچال یا یخچال است. با داشتن چیزهای زیاد در فریزر می توان جریان هوا را مسدود کرد یا وسایل خیلی بسته بندی شده هستند. به سادگی وسایل را به اطراف منتقل کنید و آنها را از هم فاصله دهید. ممکن است لازم باشد برای خلاص کردن ، از شر برخی موارد خلاص شوید. هنگامی که فضای بیشتری در دستگاه خود ایجاد کردید ، صبر کنید تا ببینید آیا فریزر دوباره کار می کند یا خیر. در غیر این صورت ، برای رفع مشکل نیاز به خدمات تعمیر یخچال در کالگری دارید.


ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
برای تعمیر لوازم خانگی در کرج من به مجموعه انتخاب تعمیر مراجعه کردم و اونجا کارامو انجام دادم و خی ...

راضی بودی ؟ منم می خوام زنگ بزنم به انتخاب تعمیر برای تعمیر لباسشویی ام .. چون از بانه خریدم گارانتی نداره و الان موقع خشک کردن صدای خیلی بدی میده

الان برای تعمیرات خیلی ها تبلیغ می کنن اما میان بینی خدمات درست و درمونی ارائه نمیدن

تازگیا یکی از همسایه هامون سرویس از ما رو معرفی کرد برای تعمیر لباسشوییمون که خیلی ازش راضی بود

ما که زنگ زدیم خیلی طول نکشید که بیاد و کارش عاااااالی بود

خداروشکر لباس هارو تمیز میشوره و دیگه مشکل قبل رو نداره

الان برای تعمیرات خیلی ها تبلیغ می کنن اما میان بینی خدمات درست و درمونی ارائه نمیدن تازگیا یکی از ...

سرویس از ما واقعا کارشون عالیه

من برای تعمیر ماکرو سامسونگم دنبال نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ شرق تهران بودم ...

شما که معرفی کردی زنگ زدم گفت دستگاه رو بیار... باورم نمیشه خیلی خوب شد... غذا رو اصلا خوب گرم نمیکرد... خیلی زود هم تحویل داد

2740
الان برای تعمیرات خیلی ها تبلیغ می کنن اما میان بینی خدمات درست و درمونی ارائه نمیدن تازگیا یکی از ...

راست میگی خیلی دارند برای تعمیرات تبلیغ می کنند ولی من خودم از انتخاب تعمیر راضی بودم میدونی چرا؟ چون همون اول حرف پولو نزدند اومدند دیدند گفتند اگر می خوای تعمیر کنیم برات... من فک میکردم دیگه تعمیر لباسشویی ال جی من غیر ممکنه ولی خداروشکر درست شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز