2777
2789

میدونم شرکت کشتیرانی و نفت کش کلا درامد خوب دارن اما شنیده بودن ماموریت ها ۱۰۰ ۱۵۰ میلیون میگیرن و حقوق ثابت کمتر هست 

حالا این هم زیر مجموعه کشتیرانی ، هست 

چه خوب میگیرن  ، شما تو اطرافتون دارید؟ میخوام بدونم صدق داره یا نه 😅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من میدونم شوهرم در اینده همین شغل رو داره😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐

من کساییو تو زندگیم داشتم که یه ثانیه فکر نبودنشون اشکمو در میاورد همون آدما الان واسم فرقی با یه غریبه ندارن فقط میدونم که یه زمانی میشناختمشون؛؛؛واقعی دوسشون داشتم و کلی خاطره باهاشون داشتم ولی دیگه واسم هیچ اهمیتی نداره که کجان و پیش کین و چیکار میکنن و باید اعتراف کنم که دیگه دوسشون ندارم و نیازی هم به بودنشون ندارم؛؛؛؛میخوام بگم زمان بدین؛؛همیشه زمان همه چیزو حل میکنه به مرور؛؛حتی چیزایی که فک میکنین هیچوقت حل نمیشه....

بله من شوهرم پارسال کارکنانشون رو میبرد یا مواد غذایی میخرید براشون زود زود پول میریختن و یه راه ۴ سالته ۳ تومن میدادن

تجربه هر دو نوع زایمان دارم هر سوالی داشتین در موردش میتونین ازم بپرسین.   
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز