2789
عنوان

خاک عالم تو سر من حمال بدبخت بشه فقط الهی

| مشاهده متن کامل بحث + 2687 بازدید | 114 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایکاش این سوال هیچوقت از شوهر احمق بیشورم نمیپرسیدم کثافت و بهش میگم منو بیشتر دوس داری یا پدر مادرت و گفتم اگه اندازه یه عدس هم هر کدومو بیشتر دوست داری بگو بگو کدومامون الویت زندگیت هستیم میگه تو و پدر مادرم یه اندازه انکار آب داغ ریختن رو سرم اعصابم خیلی خورده خیلی تا تونستم بهش توپیدم گفتم ازاین ب بعد بشین نا دوس داشتن و نشونت بدم پس تازه فهمیدم چرا زن گرفتی کثافت زن گرفتی ک برات بچه بیاره نیازها و باهاش برطرف کنی واست بشور بپز کنه چون میدونستی هیچکدوم اینارو ننه ات برات نمیکنه؟ اگه اینو میدونی پس الویت زندگیت منم نمی گم اونا رو نخواه ولی جوابش خیلی برام گردن تموم شد گفتم ازاین ب بعد هر زهرماری میپزم توقع نداشته باش بیارم جلوت بزارم و ننه ات بیاد برات بیاره برگشته توضیح میده ن شما الویت هستین گفتم فقط دهن تو ببند تا جرت ندادم ازاین روز ب بعد دارم براش یه سری مشکلات دیگ هم هست الان بازش نمیکنم بیشتر بااین دارم میسوزم

💔من دختر روز ای تنهایی باهرعذاب تازه جنگیدم از غصه فردا نگو بامن که روز ای بدتراینم دیدم💔
ایکاش این سوال هیچوقت از شوهر احمق بیشورم نمیپرسیدم کثافت و بهش میگم منو بیشتر دوس داری یا پدر مادرت ...

در اصل باید میگفت پدر و مادرشو بیشتر دوست داره

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود...                                            
ایکاش این سوال هیچوقت از شوهر احمق بیشورم نمیپرسیدم کثافت و بهش میگم منو بیشتر دوس داری یا پدر مادرت ...

چقدرپرتوقع !!!!!!

همسرتم تورودرواسی قرار گرفته 

پدرمادر ی دونه ان معلومه ک درحد اونا نیستی 

خدایا فنچولکم وب تو میسپرم😍فقط تووووووو
ایکاش این سوال هیچوقت از شوهر احمق بیشورم نمیپرسیدم کثافت و بهش میگم منو بیشتر دوس داری یا پدر مادرت ...

حسم میگه داری دروغ#   میگی

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود                     تَنها شادیِه‍ زِندِگیم‍ اینِه‍ کِه‍ هیچکَس نِمیدونِه‍ دَر چِه‍ حَد غَـَمگینـَم‍ :")🥀✨                
وااا این چه سوال مزخرفی بود. چه رفتار بدی هم نشون دادی

حالا خوبه بدبخت هیچی هم نگفته

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود...                                            
در اصل باید میگفت پدر و مادرشو بیشتر دوست داره

چرا اونوقت چطور میگن مرد خدای دوم زن چطور پس من برا بابام دلسوزی کنم میگ چرااااا دلسوزی میکنی من اول آخر برات میمونم اون وقت ب من نیرسه ننه اش میشه الویت

💔من دختر روز ای تنهایی باهرعذاب تازه جنگیدم از غصه فردا نگو بامن که روز ای بدتراینم دیدم💔

چقدر بی اعصابی بیچاره همسرت. جوابش خیلی هم خوب بوده نگفته اونا اولیت ان که گفته هرسه تونو یک اندازه دوست داره. من همسرم اگه مادرشو بیشتر دوست داشته باشه ناراحت نمیشم ولی اولویتش شمایید دیگه

اگر نمیتونی بدون توهین جواب بدی ،ریپلای نکن چون من جواب نمیدم. در زمان جنگ دفاع مقدس گاهی آبی برای خوردن نبود چه برسد آب خنک ،در عملیات فتح خرمشهر، دست به قمقمه ی آب میزدی آنقدر داغ بود که می انداختی اش،اما همه شاد بودند همه پر انرژی بودند انگار همه چیز فراهم بود،چون خدا آنجا با رزمنده ها بود.هرجا خدا باشد همه چیز هست در زمان سختی های زندگی اگر کم میاریم اگر سختی ها بر ما غلبه میکنه،چون خدا رو کم داریم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز