2777
2789

؟

اینکه،میایی توهین میکنی هیچی بهت نمیگم حتی ریپ هم نمیزنم دلیلش این نیست که جواب ندارم فقط نمیخوام با احمقی مثل تو بحث کنم😉

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


زیبا کرمعلی خوش به حاش صورتش تپله

ازبچگی دوس داشتم پرنسس باشم👸😁الانم یه پرنسسم ولی با پرنسسای والت دیزنی فرق دارم 😑مث اونا رفتار میکنم ،مث اونا لباس میپوشم،اماهیچ وقت نمیتونم مث اونا عشق و تجربه کنم ،هیچ وقت نمیتونم تو قصر زندگی کنم 💒چون من تو دنیای واقعیم که هیچکدوم ازینا وجود نداره ن مرد قوی وجذاب و عاشق و ن قصر زیبا😁ولی من خودمو همیشه پرنسس میدونم اونم یه پرنسس واقعی و تنها،(با مرسانا و شوخرررر گاو خیالیم براهمیشه خداحافظی کردم و وارد دنیای واقعیم شدم)😁پرنسس نی نی سایتتونم😂👸

حالمونو بهم زدی اه بسه دیگ بتوچه ربطی داره

بهشت زهرا زیباترین نقطه جهان است وقتی تو از انجا میگذری و مرگ چیز مهمی نیس اگر دست در دست تو داشته باشم چش قشنگم🖤ماه من را برده ایی ماهت بمیرد اسمان🖤از وقتی نکردی بغلم خاب رفته کل تنم🖤erfanam🖤امضامو خوندید یه فاتحه واسه شادی روح عشقم بخونید 🖤پروفم خودمو عرفانیم🖤 

سمت چپی اسمش نمیدونم

در دنیایی که میتونی خیلیا باشی،خودت باش😉خوشحالی،یعنی اینکه جای انگشت خدا رو لپت باشه😝مَـטּ ؛ مُقَصِر تَریـטּ مُقَصِر اِشتِبآهآتِ زندِگیِ مَـטּ ” هَستَم ,, [!] ×🦋

همونی که ۱۰ دقیقع قبل پرسیدی بینیش عمله یا ن خوشگلتره




میگما چقدر پیگیری😐🤨

غم آدمارو به هم نزدیک میکنه:) - صبر گوارا کند هرچه تو را ناخوش است!🌱'️ -دخیل است امید در لحظه هایم🤍' •در اندک من تویی فراوان یارب🌱'•

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز