2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بگو دستت درد نکنه

کاربری جذاب لنتی و پوبون سابقم  ایرانی جماعت اگه وسط اروپا هم بره خونه بگیره دو تا بطری نوشابه پر آب میکنه میذاره گوشه توالت برا وقتایی که آب قطع میشه  رفتم تو اتاق پرو و یه لباسو زیر لباس خودم پوشیدمو خیلی عادی اومدم بیرون؛ می‌خواستم از مغازه برم بیرون که یارو گفت داداش خیلی خندیدیم، حالا اون کاپشنی رو که زیر تیشرتت پوشیدی درار بذار سر جاش   آلارم موبایل مناسب برای من نیست، باید یه اپلیکیشن نصب کنم که سَرِ زمانِ تعیین شده، بهم لگد بزنه  

آقایی ک ب فاطمه جی جی جی کمک کردی دستت درد نکنه خیر ببینی

واسه رسیدن ب اهدافم واسم دعا میکنی؟🥺تیکر بارداری نیست😊من همتونو دوس دارم خب؟مهربون باشیم❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖

لعنت به کسایی ک تاپیک میزنن وبعد قطره چکونی حرف میزنن

یه بارفرصت وشانس زندگی تواین دنیابهت داده میشه پس همیشه درلحظه حال باش ولذت ببر.هیچ آینده ای وجودنداره..اگه میخوای روحت تازه بشه ویه حالی به خودت وبدنت بدی حتما مدیتیشن کن..امتحان کن ضرر نداره...شکرگزاری تورو توبالاترین فرکانس قرارمیده پس یادت نره هرلحظه شکرگزارباشی...کمک خواسی درزمینه آرامش ونزدیکی به خدا ومدیتیشن و جهان هستی،درحدتوانم درخدمتم..دوستون دارم دوستای من❤️💙💚💜

یه اقایی جلو در مغازه ش چون گوشی نداشتم برام اسنپ گرفت و گغت منتظر نمون تو افتاب،تو راه دیدم انلاینم پرداختش کرده.اصلا انقد ازش خوشم میاد

مشاور املاکه

چیکار کنم

جوون و مجرده

لعنت به کسایی ک تاپیک میزنن وبعد قطره چکونی حرف میزنن

لعنت#  

واسه رسیدن ب اهدافم واسم دعا میکنی؟🥺تیکر بارداری نیست😊من همتونو دوس دارم خب؟مهربون باشیم❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖
یه اقایی جلو در مغازه ش چون گوشی نداشتم برام اسنپ گرفت و گغت منتظر نمون تو افتاب،تو راه دیدم انلاینم ...

فردا برو پول اسنپشو بذار رو میزش بگو دستت درد نکنه

واسه رسیدن ب اهدافم واسم دعا میکنی؟🥺تیکر بارداری نیست😊من همتونو دوس دارم خب؟مهربون باشیم❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز