2777
2789
عنوان

🚫🚫تا خودمو نکشتم بیاین🚫🚫

| مشاهده متن کامل بحث + 831 بازدید | 114 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سیپروهیپتادین بود فکنم،میرفت داروخونه بیچاره فروشنده کلی از عوارضش میگفت که این منصرف بشه بعد این می ...

وای😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

هدف من از تاپیکام خنده و سرگرمی و اوردن لبخند روی لب شماست‌.حتی اگه بتونم یه نفرو بخندونم برام ارزش داره  
بله خیلی خوب بود اثرش ولی  عوارض شدید داشت بعد سه هفته ول کردم برگشت

چه عوارضی داشت؟؟؟

من یک زن قوی هستم.زندگی من رو از یه دختر حساس و زود رنج تبدیل به یه زن قوی کرد.من خام بودم پخته شدم اماسوخته نشدم.💪💪💪💪💪
اشتها بداری یا هرچی میخوری چاق نمیشی?


اشتها ندارم ولی از اولم لاغر بودم همیشه 

هدف من از تاپیکام خنده و سرگرمی و اوردن لبخند روی لب شماست‌.حتی اگه بتونم یه نفرو بخندونم برام ارزش داره  
ببین لاغری خیلی خوبه هر چی میخوای میپوشی هر چی میخوای میخوری همیشع هم کم سن به نظر میرسین و البته کی ...

اره فک میکنی لاغری ام مشکلاتی داره عید هر چی لباس میخواستم بزرگ بود برام نتونستم مانتو بخرم 😁😁😁

چه عوارضی داشت؟؟؟

موی زائد شدید...بدن و صورتمم پرررررر از جوش هنوزم خوب نشده جوشام

هدف من از تاپیکام خنده و سرگرمی و اوردن لبخند روی لب شماست‌.حتی اگه بتونم یه نفرو بخندونم برام ارزش داره  
موی زائد شدید...بدن و صورتمم پرررررر از جوش هنوزم خوب نشده جوشام

بایدوقتی اونارو میخوری هرروز یه استکان عرق شاهتره وکاسنی بخوری

من یک زن قوی هستم.زندگی من رو از یه دختر حساس و زود رنج تبدیل به یه زن قوی کرد.من خام بودم پخته شدم اماسوخته نشدم.💪💪💪💪💪
دوسداشتیا.شیطون😜# 😂😂

اره خب فدام بشن سایت خلوت میشه...از اون لحاظ😒

هدف من از تاپیکام خنده و سرگرمی و اوردن لبخند روی لب شماست‌.حتی اگه بتونم یه نفرو بخندونم برام ارزش داره  
اره فک میکنی لاغری ام مشکلاتی داره عید هر چی لباس میخواستم بزرگ بود برام نتونستم مانتو بخرم 😁😁😁

هر چی بگی من بیشتر برام جذاب میشه😅😅 

بعضی تاپیک‌ها و کامنت‌ها رو که میبینم از سطح حماقت، بی سوادی و مقاومتتون دربرابر فهمیدن قلب درد میگیرم
بایدوقتی اونارو میخوری هرروز یه استکان عرق شاهتره وکاسنی بخوری


ینی واقعا اینکارو کنم هورمونامو ب هم نمیریزه دیکه؟😣😣

هدف من از تاپیکام خنده و سرگرمی و اوردن لبخند روی لب شماست‌.حتی اگه بتونم یه نفرو بخندونم برام ارزش داره  
موکبانک ببین من خودم اشتهام زیاده ولی میشینم میبینم دوباره گشنم میشع همیشه ام فکر غذام😑

ابجیم👍😐

هدف من از تاپیکام خنده و سرگرمی و اوردن لبخند روی لب شماست‌.حتی اگه بتونم یه نفرو بخندونم برام ارزش داره  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز