باید بیای خوزستان اب بندی شی😂اینجا کمتر از پنجاه نمیشه تو تابستون😂🤦🏼♀️
اره میدونم عزیزم ولی بدن ما دیگه عادت نکرده بالای ۲۵ واقعا نمیکشیم واقعا ولی زیر صفر عالی😂😂
ضعفت را به خدا بده و او قدرتش را به تو عطا میکند🧡💫سوالات کنکوری و مشاوره انتخاب رشته و بیماریهای دندان و اعصاب کشی و گرافی های دندان و سوال در باره رشته دندان پزشکی در حد توان پاسخ میدم
خوزستانیها مگه به گرما اهمیتی هم میدن😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
ضعفت را به خدا بده و او قدرتش را به تو عطا میکند🧡💫سوالات کنکوری و مشاوره انتخاب رشته و بیماریهای دندان و اعصاب کشی و گرافی های دندان و سوال در باره رشته دندان پزشکی در حد توان پاسخ میدم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
وااایییی🤣🤣🤣🤣 والا ما هم به زیر پنجاه قانع نمیشیم😂😂
😄😄
ضعفت را به خدا بده و او قدرتش را به تو عطا میکند🧡💫سوالات کنکوری و مشاوره انتخاب رشته و بیماریهای دندان و اعصاب کشی و گرافی های دندان و سوال در باره رشته دندان پزشکی در حد توان پاسخ میدم