2777
2789
عنوان

اسم‌آنیسا یا اِلینا ؟

204 بازدید | 13 پست

سلام، دوستان من‌۳ روزه زایمان کردم‌خیلی وسواس اسم داشتم‌تا آخرش به آنیسا  رسیدم حالا پسرم میگه الینابذار ،‌خودم خوشم از هیچ کدومشون نمیاد؟ اسم پسرم علیِ  اسم امامی زیاد داری

نفسم بچه هامن خدایا عاقبت بخیرشون کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیخوام‌دلسرت کنم

ببخشید‌ولی آنیسا.آویسا.آتریسا.آرمیتا.آرنیکاو... خیلی زیاد 

و‌هم سبک بازم اسم سلیقه ای

برکات_دعای_توسل_هر_روزاگه حاجت داریدگوش کنید😍اگه انجام دادیدمنم دعاکنید🙏اینکه سال بعدبچمو بغلم کنم ...و پدر و مادرم سلامت باشند وسایشون بالای سرم 

همانند عشق،‌ثمره ی عشق

قشنگه ، الینا بیشتر ترجیح میدم.

ولی گفتی از هیچ کدومش خوشت نمیاد 🙄🙄🙄

قبل از پرسیدن هر سوالی بگو به من چه ؟؟؟ اگه واقعا بهت ربط داره پس حق داری بپرسی ، و الا سرت بکن تو خشتکت مرسی 
نمیخوام‌دلسرت کنم ببخشید‌ولی آنیسا.آویسا.آتریسا.آرمیتا.آرنیکاو... خیلی زیاد  و‌هم سبک بازم اس ...

خودن‌به خاطره این‌خوشم‌نمیاد از آنیسا

نفسم بچه هامن خدایا عاقبت بخیرشون کن
قشنگه ، الینا بیشتر ترجیح میدم. ولی گفتی از هیچ کدومش خوشت نمیاد 🙄🙄🙄

وسواس گرفتم☹☹☹شوهرم امروز گفت برم شناسنامه بگیر بذارم آنیسا گفتم نه فعلا صبر کن

نفسم بچه هامن خدایا عاقبت بخیرشون کن

الینا

اگر فکر کنم بحث کردن با یک کاربر به جایی نمی‌رسه جواب نمی‌دم. بنابراین این جواب ندادن رو کم آوردن درنظر نگیر دوست عزیز. تا زمانی که حرفات عاقلانه باشه به نظرم لایق گفتگو هستی. هرجا هم فکر کردی من دارم اشتباه حرف میزنم با دلایل منطقی من رو مجاب کن. من با کمال میل عذرخواهی می کنم. با کاربرای کم سنی که خودشون رو عقل کل میدونن که کلا بحث نمیکنم چون همین نشونه ی بی عقلی شونه.
خودن‌به خاطره این‌خوشم‌نمیاد از آنیسا


 خب عزیزم نزار این همه اسم قشنگ


بهار.دریا‌.سارا. تیام. سوگول. یاس.تارا. ترگل. محیا.سارگل. گلساوطنین.ارغوان. درسا.ستاره. مهشید.مهشاد. گلشید.نهال غزل. ضحی.گندم. بهارک. نیلوفر.یکتا.پگاه.بیتا.سوگند‌...

کلا این سبکی کمه

این‌سبکی به نظرم بهتر از اسمای شبیه هم‌و‌تکراری

برکات_دعای_توسل_هر_روزاگه حاجت داریدگوش کنید😍اگه انجام دادیدمنم دعاکنید🙏اینکه سال بعدبچمو بغلم کنم ...و پدر و مادرم سلامت باشند وسایشون بالای سرم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792