2777
2789
روز ۱۲هم انتقالمه دعام کنید اگ مثبت بشه باید رو برو تی مث رو برو سی بشه

ان شالله که به زودی مثبت میشه

بله باید دوخط بشه البته خط جلوی T  اگه هاله کم رنگ هم باشه کافیه

😍اللهم صل علی محمد و آل محمد 😍 الهی شکرت بخاطر همه چیز😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان شالله امضات ب بهترین شکل در اسرع وقت برات اتفاق بیفته

ممنون گلم 😍انشالله شمام بیای همینجاخبربارداریتو بدی بهمون😘

❤️ ممنونتم خدا❤️❤️خدایا شکرت ❤️ درخواست دوستی نمیپذیرم 
چطور؟ آخه هم اونایی فامیلمون بودن بی بی دادن مشخص بود

عزیزم من خودم آی وی اف کردم دکتر گفت برای همه یه جور نیست چون ای وی اف فرق میکنه با کسی که طبیعی باردار میشه

و خدایی که به شدت کافیست!!!!!!!
روز ۱۲هم انتقالمه دعام کنید اگ مثبت بشه باید رو برو تی مث رو برو سی بشه

به نظر من هنوز زوده واسه بی بی چک. دکترا میگن 16 روز بعد انتقال. 4 روز دیگه بزن ایشالا مثبت میشع. فقط فکر منفی نکن فقط مثبت فکررررر کن استرس نداشته باش.توکلت به خدا باشه 💜💙💚🧡❤️💛💜💙💚🧡❤️💛

❤️ی صلوات واسه سلامتی مامانم میفرستی؟ 😢❤️
ان شالله مادرتون همیشه سلامت باشن

ممنونم عزیزدلم. انشاالله شما هم همیشه سلامت و شاد باشین 😍😍😍😍❤️🧡💚💙💜💛 ممنون بخاطر دعای قشنگت. هرچی از خدا میخوای بهت بده الهی😍😍

❤️ی صلوات واسه سلامتی مامانم میفرستی؟ 😢❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792