2777
2789
عنوان

شوهرم علنا از من یه حمال ساخته تو خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 1437 بازدید | 58 پست

شوهر منم همینه 😁ولی من دیگه عادت کردم. البته خیلی خیلی مرد خوبیه که باعث شد منم تا این حد براش خوب باشم وگرنه اگه ایده آلم نبود اگه دستور میداد با پشت دست میزدم تو دهنش تا دفعه آخرش باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 اینم شکل مبل شده انقد از جاش تکون نمیخوره😒تنبلای بی خاصیت

😁😁😁

کاربران قلعه، elinalooove ، مارال _   و بقیه اونایی که قبلا توهین کردن و الان با کاربریای جدید هستن به هیچ عنوان با من مخاطب نشن⛔️

نه عزیزم شما حساس نیستی حق داری این رفتارها نرمال نیست و غیرعادیه.

باهاش حرف بزن بهش بگو زن گرفتی،نوکر که نگرفتی لطفا کارایی که میتونی رو خودت انجام بده.

اگه درست نشد حتما با یه مشاور خانواده صحبت کن باید این مشکل یه جوری حل بشه چون مشکل بزرگیه و تو که نمیتونی( و قرارهم نیست که بتونی) تا آخر عمرت حمالی کنی.

باید بتونه از عهده کارای خودش بر بیاد بچه که نیست.

نع حق داری مگه فلجه .از اولم لوسش کردی 

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)

واا حمال چیه ؟؟ چرا اینجوری میگی مگه اونا توی این اوضاع این همه بهشون فشار می یاد برا زندگی خرج تلاش میکنن تا شکم مارو سیر کنن حمال مان ...من همه این کارا براش انجام میدم ساید بیشتر تا می یاد خونه فقط بره دسشویی پاشه 😂همه کاراشو با جوون دل انجام میدم

ما بر عکسیم😂😂 من ازش کار میکشم 

دمت گرم😁

من مادر نميشوم تا فرزندم  را عصاى دستم كنم...من مادر نميشوم تا پيري و كورى ام را به فرزندم تحميل كنم....من مادرنميشوم تا بهاي قطره شيرى كه به كودكم داده ام پس بگيرم....من مادر نميشوم تا فرزندو وابسته و بيمار تربيت كنم و افتخار كنم به اينكه فرزندم مرا بر همسرش ترجيح ميدهد....من مادري بيمار نيستم...من مادر ميشوم تا انسانى سالم و مستقل تربيت كنم،مادرميشوم تا انسانيت را  به فرزندم بياموزم.انسانى قوى و درستكار  و خوشبخت....كودكم وظيفه اي در قبال من ندارد....بلكه من مادر او هستم و موظف به خوشبخت كردن فرزندم 

وای وای مثل شوهره منه 

تا شونه و حوله شو من جمع میکنم 

البته مقصر خودش نیست مامانش بهش یاد نداده و کلا تو خونه چه دختر چه پسر این مدلی هستن 

هزاربارم بهش گفتم نمیدونم مامانت چی به تو یاد داده

 به خدا❤ ایمان دارم " حتی اگر سکوت کرده باشد.... 

من با دیدن این تاپیک:🚶🏻‍♀️

سینگل_ابدی# 😐🤲

من توی نوشته هام از ایموجی استفاده نمیکنم..!اگه بهم قلب یا گل یا بوس یا هرچیز دیگه ای میدین و من متقابلا چنین ایموجی ای نمیدم ناراحت نشید...      خدایا شکرت بابت همه چیز...چمدون به دست..صبح زود..یه هودی لش..سردی هوا..فرودگاه..و رفتن..اینا تنها چیزاییه که واقعا نیاز دارم...              (من میگم کارما تو بخون کارِ ما!!!!)
عزیزم شدهر منم کمی سلخته است ولی دستور نمیده ایتو بیار ایتو بیار خودش میارع به نظرم صحیح هم نیست این ...

هزار دفعه بهش گفتم پاشو لاقل اب رو خودت بخور دیگه 

ولی اصلا ب حرفم گوش نمیده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز