2789
عنوان

کدومش خوشگلتره + عکس

898 بازدید | 35 پست

بیاین

میشه برای برآورده شدن حاجتم صلوات بفرستی ممنون.چون میگذرد غمی نیس تا بگذرد درد کمی نیس..خدایا..من به تو امید و توکل دارم....نا امیدم نکن  

آمدیم..

همسر همه چی تمومم..تا ابد دوست دارم..مرسی که آرامش زندگی بهم میدی و همیشه به فکرمی🥰😘.موهای خوشگلی داری ولی به خاطر من کچل میکنی😁😘آخه خیلی بهت میاد 😜..همه میدونن عشق ما  چیه..💑..زندگی و سخت نگیرید..با سختیاش قشنگه 😃🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کو

  سومین کاربری👻👻😑😑😑........اوایل ک اومده بودم سایت خیلی سعی کردم تا جایی ک در توانمه کمک کنم و تاپیکای مفید بزنم خصوصا در رابطه با روانشناسی کودک .اما همتون میدونید اینقدر ک تاپیکای حس شش ودروغ و خیانت و سرکاری بازدید میخورد یک هزارمش هم  تاپیک های مفید اهمیت نداشت .کلی فکر میکردم که ب چ صورتی بگم که قابل فهم باشه .تهشم اهمیتی داده نمیشد.دیگه با خودم ‌گفتم چرا من حرص بخورم؟!کسی ک بخواد زندگیش رو بهتر کنه خودش دنبالش میره .اینو نوشتم یادم باشه الکی واسه کسی دلم نسوزه اینجا .منم ازین ب بعد فقط استفاده کنندم ازینجا😊چنلم:https://t.me/matilda_777

بچه ها یکی یچی بهم گفت کسی معنیشو میدونه😢

تو آرزوهام زندگی میکنم و یکی از مهم ترین آرزوهام حل شدن مشکل بابای مهربونمه 😢پس اگه براتون مقدوره یه صلوات برای سلامتی پدرمو و خانوادم بفرستین🙏 چون جز اونا کسیو ندارم بزرگترین ترسم نبودن خانوادمه😔❤
بچه ها یکی یچی بهم گفت کسی معنیشو میدونه😢

چی گفت؟

هیچ مادری از مرگ نمیترسد،بزرگترین ترس یک مادر از این است که فرزند خود را در این دنیا تنها بگذارد،در حالی که میداند هیچکس مثل او فرزندش را دوست نخواهد داشت ❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز