برادر شوهر هم ک معمولا زنش جای دوتاشونو گرفته😂😂😂😂😂😂
این کینه ی شتری نیست،زخم عمیقه.تو نمیتونی دستتو تا ارنج بکنی تو قفسه سینه ی من و شش ماه و ی سال بعد ک با دیدن دستات وحشت میکنم بهم بگی کینه ایم .خیر.کینه ای نیستم.زخم خوردم... گیریم خنجر حرف تو بر پهلوی باورها نشست ؛ نوشدارویی ... شرابی... شیونی... شعری به کارش میکنیم ؛ دِل که چِرکین شد ، چکارش میکنیم ؟؟؟
این کینه ی شتری نیست،زخم عمیقه.تو نمیتونی دستتو تا ارنج بکنی تو قفسه سینه ی من و شش ماه و ی سال بعد ک با دیدن دستات وحشت میکنم بهم بگی کینه ایم .خیر.کینه ای نیستم.زخم خوردم... گیریم خنجر حرف تو بر پهلوی باورها نشست ؛ نوشدارویی ... شرابی... شیونی... شعری به کارش میکنیم ؛ دِل که چِرکین شد ، چکارش میکنیم ؟؟؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،. اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن ، اگه دوسمون داری زیاد ناز نکن.. دردی که انسان را به سکوت وامیدارد،بسیار سنگین تر از دردیست که انسان را به فریادوامیدارد... انسانها به فریاد هم میرسند، نه به سکوت هم...!
چند توصیه کوتاه اما کاربردی : کد ملی تو حفظ باش ، مسواک بزن ، سرزده جایی نرو ، درستو بخون ، با آدم پاچه پاره بحث نکن ، کتاب بخون ، ورزش کن ، تو کار کسی دخالت نکن ، سعی کن برای خودت درآمد داشته باشی ،و در آخر بجای اینکه از پیشرفت بقیه ناراحت بشی خودتو ارتقا بده ، اینجوری حال خودتم خیلی بهتره (#تضیمنی)
این کینه ی شتری نیست،زخم عمیقه.تو نمیتونی دستتو تا ارنج بکنی تو قفسه سینه ی من و شش ماه و ی سال بعد ک با دیدن دستات وحشت میکنم بهم بگی کینه ایم .خیر.کینه ای نیستم.زخم خوردم... گیریم خنجر حرف تو بر پهلوی باورها نشست ؛ نوشدارویی ... شرابی... شیونی... شعری به کارش میکنیم ؛ دِل که چِرکین شد ، چکارش میکنیم ؟؟؟