شوهر من عاشقققققق پسره البته کل خانوادشون اینجورن اخه کلا خیلی کم پسر دارن و دختراشون خیلی زیادن
از اول عقدم اسم پسر خیالیشو همش تکرار میکرد ی طوری شده بود خودمم باورم شده بود که بچمون باید پسر بشه
وقتی سونو گفت دختره اصلا مات و مبهوت موندم کلی گریه کردم فقط وفقط بخاطر شوهرم
شوهرمم ناراحت شد خیلی زیاد ولی خواست خدا بود
ولی الان عاشق دهترمه و خیییییبلی دوسش داره و بهش میرسه اما همچنان عاشق پسره