خوشمزه_خانم مدیر عضویت: 1400/01/04 تعداد پست: 1113 عنوان مرگ قدم میزند😐 | مشاهده متن کامل بحث + 177 بازدید | 25 پست پسفردا کنکور دارمبا دلای بزرگتون برام دعا کنیددعای نی نی سایتی ها براورده میشهخدا دوستتون دارهیه کوچول موچولو اون وسطا یه یادی از ما بکنیددوستتون داررمماچ به کلتون😘💓 (: 1400/04/08 | 18:19 6 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گلسرخ12 عضویت: 1399/11/27 تعداد پست: 33727 😂گفتم یه ماچ😘 کرونا میگیری نمیگیرم تا صب ماچم کن😀 عکس پروفم خودمو عشق جدیدمیم:/❤
خوشمزه_خانم مدیر استارتر عضویت: 1400/01/04 تعداد پست: 1113 من کنکوری نیستم ولی نمیدونم چرا به جای کنکوریا استرس دارم من شدیدا استرس دارمخیلییی😥 (:
خوشمزه_خانم مدیر استارتر عضویت: 1400/01/04 تعداد پست: 1113 نمیگیرم تا صب ماچم کن😀 😂🤣تو جون بخواه😘😋 (:
کاموا45 عضویت: 1400/02/30 تعداد پست: 15589 من شدیدا استرس دارم خیلییی😥 🥺😭 من همیشه هر روز با استرس بلند میشم و میخوابم😭💔 بعضی وقت ها هم به کنکور فکر میکنم بیشتر استرس میگیرم😭 Just a little girl 🗿
خوشمزه_خانم مدیر استارتر عضویت: 1400/01/04 تعداد پست: 1113 🥺😭 من همیشه هر روز با استرس بلند میشم و میخوابم😭💔 بعضی وقت ها هم به کنکور فکر میکنم بیشتر ... هنوز کنکور ندادی؟🥺موفق باشی (:
کاموا45 عضویت: 1400/02/30 تعداد پست: 15589 هنوز کنکور ندادی؟🥺 موفق باشی نه عزیزم سنم هنوز زوده برای کنکور 🥺 موفق و پیروز ❤️ انشالله تاپیک بزنی قبول شدم منم برات صلوات میفرستم❤️ Just a little girl 🗿
خوشمزه_خانم مدیر استارتر عضویت: 1400/01/04 تعداد پست: 1113 نه عزیزم سنم هنوز زوده برای کنکور 🥺 موفق و پیروز ❤️ انشالله تاپیک بزنی قبول شدم منم ب ... 😘فدات (:
رویا_32 عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 2894 🥺😭 من همیشه هر روز با استرس بلند میشم و میخوابم😭💔 بعضی وقت ها هم به کنکور فکر میکنم بیشتر ... اتفاقا من اصلا برام مهم نیس میگم اگ قبول نشدم فوقش میرم کار میکنم یا برمیگردم شهرستان 😊 اگ قلبمم منت تپیدن بزاره درش میارم شاید تنها کسیو ک فراموش نکنم تویی
کاموا45 عضویت: 1400/02/30 تعداد پست: 15589 اتفاقا من اصلا برام مهم نیس میگم اگ قبول نشدم فوقش میرم کار میکنم یا برمیگردم شهرستان 😊 خوش به حالت خواهری😭❤️ من کوچک ترین چیز ها هم استرس میگیرم چه برسه وقتی به کنکور فکر کنم گریم میگیره Just a little girl 🗿
رویا_32 عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 2894 خوش به حالت خواهری😭❤️ من کوچک ترین چیز ها هم استرس میگیرم چه برسه وقتی به کنکور فکر کنم گریم ... منم اوایل گریه میکردم ولی الان برام مهم نیس چون چیزای مهم تری هم هس که باید براشون وقت بزارم اگ قلبمم منت تپیدن بزاره درش میارم شاید تنها کسیو ک فراموش نکنم تویی
کاموا45 عضویت: 1400/02/30 تعداد پست: 15589 منم اوایل گریه میکردم ولی الان برام مهم نیس چون چیزای مهم تری هم هس که باید براشون وقت بزارم 🥺💚🙏🏻 Just a little girl 🗿