2789
عنوان

سوال در مورد کنکور

| مشاهده متن کامل بحث + 283 بازدید | 26 پست
وای امضا ونام کاربری وهمه چیت عااالیع ❤️ روحم شاد شد😂🤦

مرسی عزیزجان 😂😂

همیشه شاد باشی💓❤️💕

اگه آخر یه بحث جدی به نام کاربری من که فقط محض شوخی هست متوسل بشی،یه احمق به تمام عیاری  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی دوست داشتم با جوش آشنا شم... ولی واقعا تحت فشار روحیم ۲ روزیم هست که مریضم😔

به نظرم هر چقدرم بهت فشار بیاد تحمل کن اون چنساعتو لاقل تو ذهنت از جلسه کنکور یه تصویری داری استرست کمتر میشه

درکت میکنم خیلی هم ولی

خیلی دوست داشتم با جوش آشنا شم... ولی واقعا تحت فشار روحیم ۲ روزیم هست که مریضم😔

مریضیت واسه استرسه

برو حتما چون کمک میکنه اشنا بشی شرایط چجوریه حتما برو لازم نیس استرس داشته باشی خودتم داری میگی سال دیگ میخوای شرکت کنی پس اینو در حد یه آشنایی با جلسه کنکور بدون 

جدیدا نمیدونم چرا همه استرس دارن من سر جلسه گرفتم خوابیدم😂😂😂

نه تو میمانی،نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی...🏞🌍🦋
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز