💞زندگی کتابی است پر ماجرا هیچگاه آن را بخاطر یک ورقش دور ننداز. .. 🙂💞🌈. 🦋قلمت را بردار.... بنویس ازهمه ی خوبی ها......زندگی.. عشق... امید... وهرآنچه بر روی زمین زیباست!!! گل مریم... 💐🏵️گل رز🌹🥀... روی 📃بنویس✏️زندگی با همهی تلخی هایش زیباست😍💞💫.
میگن با هرکس مثل خودش حساب کردم دیدم یه جا باید گاو باشم یه جا باید لاشخور باشم ههه پ ترجیح دادم خودم باشم تو همه شرایط اما لحن صحبت من بستگی داره به شعور تو ..... ههه غرور شادی و ازت میگیره اما بهت قدرت میده. حاضرم تا آخر عمر شاد نباشم اما قدرتمو داشته باشم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.