2777
2789
آره تو BMI شدم غیر نرمال

خب،پس یه لباس پف دار مثل سمت راستی فکر کنم خیلی بهت مییاد

عضو گروه رز صورتی🌸وزن شروع ۵۸🌸وزن هدف ۵۳ 🌸اگه تونستین و به هر حیوونی مثل سگ و گربه خیابونی 🥺کمک کردین...لطفا بهم بگین که بهتون هدیه معنوی بدم⁦⁦⁦⁦⁦⁦⁦💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شادی و هیجانتون پایدار باشه تو زندگیتون و خوشبخت باشید  .لباس سمت راستی زیبا تره.🌹😊

ممنون گلم 

منم راستیه رو بیشتر دوست دارم ولی مامانم نیگه چپیه خوشگل تره

۳۹۹۹۹۹۹۹۹ یا خدااا برا قدت خیلی لاغری

 فک کن خدا با اون همه بزرگی دوسِت داره ،حتی فک کردن بهش هم آروم میکنه دله آدمو😍  حاجی حالِ یِه ایران بدع هرچی داشتیم و شکافتنش حاجی دزد اَ ایران زیاد زده چی میشد اگه سرجاش میزاشتنش/: ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است       شادمهر چقدر حق میگه |▪تو مثلِ هوایِ خوبِه بَعدِ بارونی▪︎|                    
عزیزم مشکل تیرویید یا هورمون نداری ؟ یا غذا نمیخوری  منم لاغر بودم ولی ن اندازه شما  با ...

آزمایش دادم دکتر رفتم 

اندازه ۱۰ تا مردم میخورم 

ازمایشایی که دادم دکترا گفتن هیچ مشکلی نداری

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز