2777
2789
عنوان

مانتو+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 389 بازدید | 33 پست
وا خب شاید ساعتی میخره چقد بده ادمارو قضاوت میکنید

من قضاوت نکردم

الان شما منو قضاوت کردی

من واقعا برام سواله 

اخه بسته ها واقعا گرونه 

پرسیدم چجوری بستشو میخره پس


من خودم همیشه خداخدا میکنم بستم تموم نشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ابجی اخه من اینقد وضع مالیم خرابه ک اصن نمیتونم بخرم 

عزیزم😔متاسفم😞

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
پیج نبود عزیزم تو بازار دیدم  نارنجیشم واااااقعا ناز بود😍قراره برم بخرمش😂😂 چراانقد اخت ...

بخاطر جنس پارچه اس..اگه گرفتی عکسشو بزار عزبزم

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
وقتی هر ۵سال میگه نمتونم مانتو بخرم  پس بهم ربط داره

عزیز من زندگی خرجش زیاد شده بخدا همه چی گرون شده باید مدیریت همه چی کرد دست بعضیا نمیرسه خب بخرن و تنها سرگرمی و دل خوشی ما همین مجازیه اینم نباشه که دق کردیم رفته

من قضاوت نکردم الان شما منو قضاوت کردی من واقعا برام سواله  اخه بسته ها واقعا گرونه  پ ...

گلم ناراحت نشیا من منظوری نداشتم فقط گفتم شاید بسته ساعتی میگیره قضاوتیم نکردم شمارو گل😘😘😘چون خودمم دستم خالیه از همین بسته ساعتیا استفاده میکنم بهرحال معذرت اگ ناراحت شدی😘😘

حسین آرام جانم حسین روح روانم❤
درسته گلم بیشتر موقع ی دوست دارم بهم کمک میکنه

سعی کن کلمه خوشبحالت رو هیچوقت ب کار نبری

چون انرژی منفیش ب خودت برمیگرده و بی پولتر میشی

درضمن برو کار کن

دعا کنید که با همسرم خوشبخت بشم تازه نامزد کردیم ❤️.    برای خوشبختی من و همسرم صلوات بفرستین 😘
سعی کن کلمه خوشبحالت رو هیچوقت ب کار نبری چون انرژی منفیش ب خودت برمیگرده و بی پولتر میشی درضمن بر ...

خیلی عذر میخام اخه ادم اینجا میتونه درددل کنه

خدایا خودت کمکم کن حقم نیست اینهمه سختی😭😭😭😭😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792