2789
عنوان

تار موی غیر از خودم توی خونه دیدم

1547 بازدید | 49 پست

من دیروز از صب با بچم رفتم خونه مامی تا عصری

شوهرم کار اداری داشت زودبرگشته بود خونه

بعد که اومدم دیدم پذیرایی رو جارو کرده

ولی اشپزخونه همونجور رییخته و پاشیدس

خلاصه یه چند تا تار مو که حالا عکسشو میذارم زیر سفره چسبیده بود که پهن کرده بود غذا خورده بود

گف پذرایی کثیف بود جارو کردم من بیشتر شک کردم

چون وقتایی که دوست بودیم منو میاورد خونشون اخر سر دنبال موهای من بود که از رو زمینو مبل جمع کنه

من موهام فر و کوتاه و قهوه ایه ولی این مو مشکی و زخیم و بلند و لخته …دوسه تا بود

جای من بودید چیکار میکردید!؟

دیشب بهش گفتم کسی دیروز اومد اینجا یهو گف وا یعنی چی میپرسی کنظورت چیه اگه کسی بیاد که من میگم و برا چی میپرسی

بعد یکساعت الکی رفتم تو گوشیش هی بهم نگا کرد گفت دنبال چی میگردی و گوشیمو بده🙄

خلاصه بیخیال شدمو گفتم به درک هر گوهی خوردهدوباره الان داشتم ظرف میشستم که مو دیگه تو ظرفشویی پیدا شد دیگه فکرم همش درگیره

چیکار کنم که با سیاست باشه؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بابا شاید موی ی بدبختی چسبیده ب لباساتون اومده تو خونتون

نمیدووونم😞

بابا از نبودنت خستم،از اینکه هنوز هم به این فکر میکنم که کاش همش خواب بود،از اینکه چرا نمیتونم کنار بیام.بابا همه فک میکنن من کنار اومدم با جای خالیت اما هیچکس نمیدونه که چقد یواشکی اومدم پیشت،یواشکی برات اشک ریختم يواشکی آز درد نبودت رفتم زیر سِرُم،بابا وقتی نیستی دیگه خودم و واسه کی لوس کنم؟ آز کی کمک بخوام که با جون و دل برام انجام بده دلم تنگ شده بپرم بغلت ولی آخه چجوری...مرسی خدا از اینکه هستی،ولی در و رو به مردم ما بَستی،آتئیست میشم بفهمم توام با اینا هم دستی....از این به بعد بگید روزِ میگم شبِ....از این به بعد اگه خداهم باشید من یکی آتئیستم:)                                                    تو چشام نگا کن و دستت و بذار تو دستم،غم و رو سیاه کن و دستت و بذار تو دستم،اگه ابر بارون بشه بارونِ بی امون بشه،دل و سر پناه کن و دستت و بذار تو دستم     غزلشونم♡

آره اگه بعدا نشون بدی میگه خونواده هامون اومدن دیگه موی اوناس

ولی الان ببینه میفهمه ک غیر خودش کسی خونه نبوده اون موقع

تا دهان مفت و گوش ها مفتن؛ پشت مان حرف مفت بسیار است .🖖🏻🧡آن کس که بداند و بخواهد که بداندخود را به بلندای سعادت برساند/آن کس که بداند و نداند که بداند چون کوزه آب است ولی تشنه بماند/آن کس که نداند و بخواهد که بداند/جان و تن خود را ز جهالت برهاند/آن کس که نداند و نخواهد که بداند/حیف است چنین جانوری زنده بماند/عاشق شعر خنده سرگرمی.💚 درخواست دوستی نده کاربر عزیز⛔❤
مو‌ رو بهش نشون بدم ؟؟؟

اگه اشتباه کرده باشی چی؟ دیگه بهش القا میشه ک تو بهش اعتماد نداری..

میخوای ی مدت زیر نظر بگیرش 

تصمیمت چیه؟

چیزی باشه میری یا میمونی؟

کاربری دست ۲ نفر🌟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز