من یه مامان کوچولوئه ۱۷ ساله ام😍😍😂میدونم زوده،ولی سرنوشت اینطور میخواست😊(با کودک همسری مخالفم)😊به قانون جذب شدیدا معتقدم😍عاشق دین و مذهبم هستم😍برای همتون بهترین ها رو آرزو میکنم🙏🙏😍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ابو حمزه ثمالى گوید: در نزد امام سجاد(ع) سخن از گرانى قیمتها رفت، آنحضرت فرمود: «بر من از گرانیش چه باشد؟ اگر گران شود روزى با اوست و اگر ارزان گردد نیز با او است (یعنى با رزّاق است نه با من) از غيرت ورزيدن بيجا بپرهيز كه اين كار، زن سالم را به بيمارى مىكشانَد و پاک دامن را به گناه.《از نامه۳۱ نهج البلاغه 》به همه اونایی که به جایگاه و ارزش زن در اسلام نقد دارن یا به هر دلیلی قبولش ندارن، پیشنهاد میکنم حتما در اولین فرصت کتاب "نظام حقوق زن در اسلام" از شهید مطهری رو مطالعه کنن. بهتون قول میدم پاسخ همه ابهاماتتون درباره زن و جایگاه زن رو میگیرین و به دین قشنگمون افتخار میکنین :) میتونید "اپلیکیشن شهید مطهری" رو نصب کنید و بصورت رایگان این کتاب رو مطالعه کنید.
هشت سال پیش منم همین فکرمیکردم....ولی زندگی ادامه داره....فقط برودنبال رشته ای که کارداشته باش حالارشته تاپی نبود اشکال نداره.....برات ایه الکرسی خوندم ان شاالله که قبول میشی