2777
2789

میگن نوزاد باید هر دو ساعت و حداکثر. هر 3 ساعت شیر بخوره اگرم خواب بود بیدارش کنین. حالا من پسرم 23روزشه ساعت 12شب شیر میخوره تا ساعت 4 یا 5 صبح هر چی تکونش میدم بیدارنمیشه اگرم یه وقتی بیدار شد دهنشو باز نمیکنه شیر بخوره فقط گریه میکنه. از طرفی ساعت 6 یا 7 صبح بیدار میشه شیر میخوره و تا 11 خوردنش ادامه داره چکار کنم زود ب زود بیدارشه؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه بابا گلم. این حرف واسه چند روزه اوله که قند بچه نیفته. بچه ات ماشاالله نزدیک یک ماهشه. بد عادتش نکن. الکی بیدارش کنی به زور شیر بدی عادت میکنه بیچاره میشی. بذار بخوابه. حسابی به وزنگیریش کمک میکنه. پسر من از همون شب اول ۱۲ شب تا ۶ صبح یکسره میخوابید. اصلا بیدار نمیشد. انقدر خوب وزن گرفته بود.

خدایا 🤗چقدر هوسم شد نی نی😍

خدا حفظش کنه برات 😅😅😅

من یادمه کنار گوششو ماساژ میدادم تا هوشیار بشه

بچه منم بیشتر خواب بودن و باید به زور شیر میدادم

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

الهیییییی😘😘😘😍😍😍خدا نگهش داره برات🙏🙏

نگران نباش عزیزم،فک نکنم چیز خاصی باشه،پسر منم هر ۳/۴ ساعت شیر میخورد

ولی اگه خیییییلی نگرانی با یه دکتر مشورت کن😊

کمپین_انرژی_مثبت#  

انرژی-مثبت#

من یه مامان کوچولوئه ۱۷ ساله ام😍😍😂میدونم زوده،ولی سرنوشت اینطور میخواست😊(با کودک همسری مخالفم)😊به قانون جذب شدیدا معتقدم😍عاشق دین و مذهبم هستم😍برای همتون بهترین ها رو آرزو میکنم🙏🙏😍
نه بابا گلم. این حرف واسه چند روزه اوله که قند بچه نیفته. بچه ات ماشاالله نزدیک یک ماهشه. بد عاداش ن ...

پسر من بخاطر بیدار کردنایه من بد خواب شد دیگه خوب نشد الان بعد دوسال اصلا راحت نمیخابه 

دلم نوزاد خواست 🙂🙂🙂

وای آره بخدا قند تو دلم آب شد🤦🏻‍♀️🤣

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز