2789
عنوان

من بهترینم

150 بازدید | 5 پست

سلام جنتلمن/لیدی

آره درست با شمام ;-)

حالت خوبه؟

روبه راهی؟

اگه نیستی باید باشی....

میپرسی چرا ؟ حالا بهت میگم 

چون تو لایق بهترین هایی دوست من 

زندگی سختی و آسونی هایی داره که اگر نبود اون حس شیرین بعداز کلی سختی نداشتی

میدونی چندین میلیونها انسان الان دوست دارن جای تو باشن؟

خودت ببین دنیا هنوز به اخر نرسیده دقیقا جایی که باید دوباره شروع کنی نا امید میشی و میگی  چرا من :-( جواب این سوال فقط خودت میتونی پیدا کنی چون دقیقا جایی که باید از اول شروع میکردی خودتو باختی.

  پس بلند شو دوست عزیزم حتما بی دلیل و برای غصه خوردن به این دنیا نیومدی بلند شو و بجنگ با تموم انرژی منفی هایی که میخوان تورو به زمین بزنن.تو میتونی انجامش بده 



انرژی_مثبت :-)#  



خدایا شکرت 😇

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه باور دارم‌خودم‌ و  ولی خب شاید زیادی زخم خوردم

درسته عزیزم این زخم خوردناباعث میشه آدم  همش بگه هی وای این چه زندگی من دارم در صورتی که بعد ها اینا میگذره و روز های جدید تری میان و حسرت خوردنا مون بیشتر  و باعث میشه رو هم تلنبار بشه وزندگی برای  خودمون سخت تر  

خدایا شکرت 😇
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز